maandag 23 maart 2020

Voor Jade

Omdat toen, opeens vanwege het virus, het verjaardagsfeestje van Jade niet doorging heb ik haar kaartje dat ik maakte om  geld in te doen, opgestuurd per post en zowaar ze had het nog voor de zondag.
Ze vond het leuk en het geld hebben we maar op haar spaarrekening overgemaakt, wel saai maar het is niet anders.
Ik ben nog steeds in conflict met blogger. Hij upload mijn foto's niet meer via het icoontje boven in de werkbalk. Wat ik nu doe is slepen vanuit mijn foto's maar ik begrijp niet waarom het niet "normaal"kan, is er iemand die weet waar het aan kan liggen.
Groetjes en blijf gezond.

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een leuke kaart voor Jade. Echt voor een jongedame!
En nee, ik heb geen idee hoe dat kan met die foto's! Wat vervelend.
Weet Daphne het ook niet?

Rosina zei

Heel mooi je kaartje voor de jarige Jade...een lief stempeltje erop...
gefeliciteerd nog met haar verjaardag,

groetjes Rosina

Martha zei

Hoi hoi Marja
Nog van harte met je kleindochter Jade!
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor haar!
Nee, ik zou ook zo 1 2 3 niet weten hoe ik je moet helpen, succes ermee!
Liefs Martha

Sarah zei

Leuke kaart voor Jade! Als alles weer bij het oude is,dan kan ze met de centjes gaan shoppen.
Ik kan je geen technische hulp bieden x