maandag 9 maart 2020

Jongste is al weer 14 jaar.

Onze kleindochter Jade is vandaag 14 jaar geworden. Vanwege veel drukke werkzaamheden en school wordt het a.s. zondag gevierd. Dan gaan wij als trotse opa en oma en natuurlijk heen maar voor vandaag is er een kaartje bezorgd en dan moet ik er voor zondag nog een  bedenken.
Ik denk een beetje in dezelfde stijl, dat zie ik echter nog wel.
En morgen is Daphne jarig, onze jongste dochter, zij wordt dan 50 en dat doet me weer verzuchten...."waar blijft de tijd". Ik weet nog zo goed toen ze werd geboren, 's middags rondom 12.30 uur. Wat waren we blij.
Het kaartje laat ik jullie van de week wel zien want Daphne kijkt veel op blogger.
Fijne avond en groetjes

10 opmerkingen:

Annerieke zei

Gefeliciteerd met je kleindochter Marja! Wat heb je een leuke kaart gemaakt voor haar.

Sarah zei

Leuke kaart voor je kleindochter!
Daphne is inderdaad heel actief op blogger! Moet gek zijn als moeder, dat je dochter 50 wordt. Al een halve eeuw ben je trotse moeder van haar! X

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met je kleindochter Marja en wat heb je voor Jade een vrolijke mooie kaart gemaakt. Alvast gefeliciteerd met Daphne. Ik heb een kaart voor haar gemaakt en ben zo benieuwd wat ze er van vindt, daar heb ik al voorpret van..hihi.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Haha, dat is precies wat ik vandaag in de kaart van Jade schreef!
"14 Jaar, het lijkt gisteren dat je geboren werd, maar nu ben je alweer 14" schreef ik. Grappig hè.
Ik vond je kaart voor Jade leuk!
Dat Jippie en dan het blije meisje ernaarst, echt een kaart voor een 14 jarige.
Wat heb je het meisje ook mooi uitgeknipt! 2x Zelfs, want op de envelop staat ze ook zag ik.
Tot morgen!

Rosina zei

Heel mooi dit verjaardagskaartje voor je kleindochter Marja...wat een vrolijk meid op dat stempeltje...gefeliciteerd met haar verjaardag...Ik krijg er dit jaar ook nog eentje die 14 wordt...en haar zus wordt al 16...
en ook alvast gefeliciteerd met Daphne haar verjaardag morgen..hopelijk heeft ze mijn kaartje ontvangen...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Heel leuk kaartje voor Jade! En de jongste van jullie kleinkinderen? Tja, als Daphne nu al 50 is! Gefeliciteerd met dochter en kleindochter! Dat wordt vast een feest! Geniet er lekker van!

Joanne kramer zei

Gefeliciteerd met de jarigen!
Wat een geweldige frisse jonge meiden kaart is dit. groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja
Van harte met Jade en met Daphne natuurlijk!
Ja de tijd....waar blijft het?......
Heel mooi kaartje heb je voor Jade gemaakt, zo vrolijk!
Ben benieuwd naar het kaartje voor Daphne!
Liefs Martha

Willy zei

Gefeliciteerd met jullie klein en dochter! Ja die geboorte momenten vergeet je nooit ook al is het 50 jaar geleden he? Leuke kaart heb je voor Jade gemaakt!

Sarah zei

Bedankt voor je reactie Marja. Ik had er namelijk nog een mini uitdaging bij gestoken! Waarschijnlijk ontkent Daphne nog dat de ' 50 ' voor haar is... Het is tenslotte een halve eeuw! Maar je bent zo jong als je je voelt! Jullie lijken me allemaal een jeugdig gezin. Op naar een heeeeel lang leven samen!
Xx