vrijdag 20 maart 2020

Daphne 50

Daar zit ik al vanaf gisteren te modderen met het icoontje van het foto invoegen.
Hij haalt het bestand niet meer op en ik begrijp er niets van.
Had ik gisteren nog aan het eind van de middag een kerstkaart gemaakt die ik wilde linken naar 52 weeks to christmas, upload hij de foto's opeens niet meer.
Ik laat het even rusten en ga nu proberen met slepen.
We zijn nog wel bij haar op verjaar visite geweest samen  met de andere opa en oma en een hele goede vriendin.
Dat was het, Daphne had geen fut om nog meer te doen, veel te griezelig met die corona toestand.
Maar Jade's verjaardag is helemaal gecanceld, die zou op zondag 15 maart zijn. Ze vonden het veel te gevaarlijk voor de opa's en oma's en terecht denk ik. Wij zijn de kwetsbaren van de familie en nu maar hopen dat het werkt. Niet bij elkaar komen, ook niet hier.
Ik hou maar op over het virus, er wordt al genoeg gezegd via de media enz.
Ed en ik wilden voor haar net zoiets maken als we voor onze oudste hebben gedaan bijna 2 jaar geleden maar.......alle fotoboeken liggen beneden in de schuur en we weten niet precies wat waar in zit dus dat ging niet door.
Nu stond er een oud fotootje op de kast in de hobbykamer en opeens bedacht ik iets. Daarna even zoeken op de computer en een tweede was gevonden.
Oké nu ga ik proberen te slepen, kijken of het lukt.
YES...wat een leuk kindje hè en nog steeds hoor en nu nummer 2
 Ik vond ze best wel leuk en heb die van jullie allemaal nog in het echt kunnen bewonderen gelukkig.
Voor vandaag heel heel liefs van mij, blijf gezond en pas op elkaar.
  

6 opmerkingen:

Sarah zei

Super schattig die eerste foto!
Met de tweede foto ( knappe dame !) is het een mooi geheel.
Verzorg jullie! X

Monique zei

Hij is prachtig geworden Marja.
Hier ook geen verjaardagen. Komt wel weer. Toestanden zoals in Brabant, dat hoef ik niet hier.

Lieve groetjes, Monique

Daphne zei

Ja hoor mam, gelukt!!
Knap van je, jij bent echt een volhouder met zulke dingen, net zo lang proberen totdat het lukt.
Ik heb ook deze kaart, net als alle andere, nog steeds in mijn kamer staan.
Genieten hoor.
Kus, op afstand😘

GerJanne zei

Ach wat een dotje!! Je hebt het goed en slim opgelost! Het is een mooi aandenken aan haar 50e verjaardag!

Wies zei

Wat een mooie verjaardagskaart heb je voor je dochter gemaakt. Heel persoonlijk door de foto's.
Groetjes, Wies

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat een schattig kindje was Daphne leuk verwerkt op ee kaart, ook de foto van nu vind ik mooi, prachtige kaart geworden, veel liefs Martha