donderdag 11 januari 2024

Kerstkaart voor Ariënne



 Onze oudste dochter wil graag een kaart of 10 hebben voor haar vrienden en buren dus daar was ik ook nog mee in de weer.

Ik had al heel lang dit plaatje liggen en heb geen idee meer waar ik het uit heb geknipt. Uiteindelijk heb ik het gebruikt voor een kaart met de sketch van Cheerful sketches voor januari. Ik mocht daar weer gastdesigner zijn en ik probeer altijd zo snel mogelijk mijn voorbeeld kaart te maken en als het lekker gaat maak ik er meteen een paar meer. Dan moet ik weer oppassen dat ik hem niet op mijn blog plaats omdat ik natuurlijk niet de sketch al mag verraden. En nu zou ik het bijna vergeten om hem te plaatsen.

Ik link weer naar 52WTC en naar CS.

Fijne dag en liefs

13 opmerkingen:

Marijke zei

Een leuk kaartje en een mooie sketch! Ik vergeet het altijd weer dat er zulke leuke uitdagingen zijn en zeker met sketches! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC, groetjes Marijke

!neke zei

Heel deze uitvoering van de schets !!!!
groeten Ineke
DT52wTC

Jantine zei

Wat een leuke kaart, Marja! Grappig plaatje en leuke sketch.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Henriët zei

Wat een mooie kaart met deze leuke kerstman. Hij past heel mooi op deze sketch.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat komt die kerstman mooi uit op deze sketch Marja. Een mooie kerstkaart in vrolijke kleuren.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Wat een gave kerstman heb je gebruikt, Marja. Het is een leuke kaart.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Wies zei

Mooie voorbeeldkaart met de sketch maakte je als gastdesigner. Klopt het dat ik me herinner dat je het eerst lastig vond om met een sketch te werken? In elk geval heb je de smaak nu te pakken. Leuk!

Anita van Deur zei

Gaaf kaartje met de leuke kerstman.

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart met de schets van Cheerful Sketches.
Groetjes
Nancy 52WTC en CSC

Daphne zei

Wat een mooie combinatie, het geel, blauw en rood, past heel mooi bij het plaatje van de Kerstman.
Dat je de Kerstman gemat hebt op rood maakt het helemaal af, dat geeft de kaart net de "kers op de taart"

Freubelmina zei

Wat een leuke kerstman en wat komt hij goed tot zijn recht op de leuke sketch xx

Angélique zei

Een heel leuke kaart Marja, je hebt de sketch mooi uitgewerkt. Het is ook wel weer een heel leuke hè? Dankjewel voor je inzending bij Cheerful Sketches.

Martha zei

Leuke kerstkaart, Marja
Die kerstmanstaat er mooi op
Liefs Martha