donderdag 18 januari 2024

Donderdag kerstkaartendag

 Onder de kaarten die ik voor Ariënne maakte was er ook een met ijsbeertjes. Ik vond hem zelf best wel leuk. De ijsberen komen van een oude kerstkaart en de sketch is van CS van november en zoals jullie weten hou ik  van  recyclen. 

Ariënne heeft niet alle kaarten weg gebracht of verstuurd dus ik heb gevraagd of ze ze dan terug wil geven, dit jaar krijgt ze wel een ander stapeltje maar dan heb ik alles weer bij elkaar.

Kaart link ik weer naar 52 weeks to christmas en ik ga nu weer aan der knutsel. Ik heb net lekker een half uurtje gewandeld, heerlijk in het zonnetje met handschoenen aan en een oorwarmer om. Ik probeer dat iedere dag te doen, lukt niet altijd.

Liefs van mij en morgen kom ik weer met een heel andere kaart.


18 opmerkingen:

Wies zei

Mooie kerstkaart heb je met de sketch gemaakt. Deze ijsbeertjes zijn inderdaad te leuk om niet te hergebruiken.

Je@net zei

Wat een schattig kerstkaartje is dit!

Anita van Deur zei

Ohhh super schattige je ijsbeertjes te leukom weg te doen dan is een nieuwe kaart er mee maken wel heel erg leuk!

Marijke zei

Een super leuk kaartje met die leuke ijsbeertjes! Een mooie sketch erbij en je bent klaar! Mooi gedaan! Heerlijk buiten wandelen met een zonnetje erbij. Dat is het voordeel als je een hond hebt dan moet je wel! Ik geniet daarvan hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Heerlijk ff naar buiten, ff op de frissen lucht. Je kaartje met de twee schattige beertjes is zo leuk geworden. Veel knutselplezier morgen met Daphne. Bedankt dat je er weer bij bent deze week bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

!neke zei

Mooie kaart !!!!!
Wandelen ...iedere dag is heel goed.
Ik heb twee honden , dus ik moet !!!
groeten Ineke
DT52WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie sketch heb je gebruikt!
groetjes Alma, Fijn dat je hebt kunnen wandelen, heb ik ook gedaan hier scheen het zonnetje.. genieten was het.

Martha zei

Prachtige kaart Marja
Leuk model ook!
Ja heerlijk he dat wandelen, ik wandel elke dag met Saartje op en af in het karretje een uur, ze is al een oud dametje van 15 ze kan dus niet meer een uur lang lopen en ik ben ook zo blij dat ik niet meer hoef te werken, dus kan ik op elk goed moment naar buiten gaan...
Liefs Martha

Elly zei

Heel leuk dit kaartje.
Groetjes Elly

Henriët zei

Wat een leuke kaart met die schattige ijsbeertjes. Ik snap dat je die wilde hergebruiken.
Heerlijk een eind wandelen met dit weer en het laagje sneeuw wat er nog ligt. Ga ik morgen ook zeker doen. Op werkdagen lukt me dat niet.
Groetjes van Henriët

Angela zei

Hele mooie recyclekaart! Deze ijsbeertjes verdienen inderdaad een 2e kans op een kaart.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om de ijsbeertjes nogmaals te gebruiken Marja het is een leuke kerstkaart geworden. Ik las dat Daphne morgen gezellig komt knutselen, veel plezier vast.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Marja!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Jantine zei

Mooie kaart, Marja! Leuke sketch.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Freubelmina zei

Een mooie kaart met een superlief plaatje xx

GerJanne zei

Ja, wat een geweldig weer was het. In de zon prima te dien, als je maar bewoog. Toen de zon weg was, was het echt heel koud!
Je kaart past perfect bij de kou van deze dagen...en is erg leuk.
Gezellige dag morgen met Daphne!

Angélique zei

Een heel leuke kaart met het schattige plaatje., mooi gecomb8neerd met het blauw.

joke zei

Wat een schattige ijsbeertjes op je kaart, inderdaad zonde om dit leuke plaatje weg te doen. Mijn kerstkaarten hangen nog maar een gedeelte gaan we ook recyclen.
Groetjes Joke