zondag 30 november 2014

Surprise

Vlak voor we weggaan kan ik nog wel even snel mijn surprise op de blog zetten.
Hij is voor de schoonvader van onze dochter. Hij vroeg verschillende soorten biertjes en daar heb ik deze surprise bijgemaakt.
Eerst had ik karnemelkpakken bewaard, natuurlijk schoongemaakt, maar dat ging toch ietsjes onaangenaam ruiken na een paar dagen dus heb ik dat als malletje gebruikt en dit gemaakt. Weer een idee uit de surprise
uitgave van Boordevol van Pipoos. Ja, wie wat bewaart die heeft wat.
Nu gaan we weg, oh wat zal ik krijgen???

11 opmerkingen:

Elizabeth zei

wat is dit een geslaagde surprise.. heel gaaf.

Joanne kramer zei

Wat mooi!! groetjes Joanne

Rensina Steursma zei

Wat een superleuke surprise zeg!
Ben benieuwd naar de reacties en natuurlijk naar de surprise die jij krijgt.
Lieve groet, Rensina

Willy zei

Jeeehh wat heb jij een prachtige surprise gemaakt Marja, super mooi! Zóóó leuk die vrolijke huisjes, het is al een kado op zich!!

Monique zei

Super Surprise! Top gedaan..
Groetjes Monique

Rosina zei

Hele leuke suprise heb je in elkaar geknutseld Marja.....zooooo leuk die huisjes...
Ik had er een voor de kleindochter gemaakt...een ajax-shirt....was ook leuk om te doen ....

groetjes Rosina

Unknown zei

Erg leuke surprise! Ik ben er ook druk mee bezig maar kan hem nog niet laten zien. Hier wordt het zaterdag gevierd.

groetjes, Joke

Dora zei

mooie surprise gemaakt. wat een werk...ik geloof best dat hier veel tijd is gaan zitten. inderdaad spannend of je het wel afkreeg. Ik hoop dat je een fijne cadeautjesavond hebt gehad, gisteren!
ben benieuwd wat je hebt gekregen.....
fijne week verder.
groetjes Dora

Martha zei

Hoi hoi Marja,
daar heb je wel puntjes mee gescoord zeker!!
Wat een prachtige surprise zeg!!!
Ben ook benieuwd wat jij hebt gekregen en dat jullie hebben genoten!
Oja de workshop bij Dora,
dat zag er leuk zeg!!!
Liefs van martha

Bianca Kalksma zei

wat een vrolijke surprise!! Ik hoop dat ie heel is gebleven ....

Bianca Kalksma zei

wat een vrolijke surprise!! Ik hoop dat ie heel is gebleven ....