zondag 30 november 2014

Workshop bij Dora.

Gisteren ben ik weer naar een workshop bij Dora geweest. Dat is altijd zo gezellig, deze keer met Mariëtte, GerJanne, Judith en Sandra (ik heb je blognaam niet Sandra dus kan ik ook niet verwijzen). Heerlijk "gekletseld"" (woord uitgevonden door GerJanne)
en natuurlijk kaarten gemaakt. Dora had heel erg mooi papier voor ons uitgezocht en leuke ontwerpen klaarliggen.
De saloon is erg mooi geworden dat hebben ze geweldig gedaan. Een heerlijk stukje taart bij de koffie en een lekkere lunch met een heerlijk kippensoepje. Vandaag maar weer dieet houden.Hier de kaarten die ik heb gemaakt

Van Mariëtte kregen we een heel leuk notitieblokje met een pen, Dora had een doosje gemaakt met de envelop punch, daarin 2 Merci chocolaatjes. Zelf had ik voor allemaal een doosje gevouwen met daarin een waxinelichtje. Dit eigenlijk om te laten zien hoe je ook een doosje kan maken zonder te lijmen. We hadden een hele gezellige dag, heerlijk om er even uit te zijn.
Bedankt nog Dora en dames, ik heb genoten.
 






Fijne zondag, wij vieren vandaag al Sinterklaas.

1 opmerking:

Joanne kramer zei

Wat ziet dat er weer mooi uit! Fijn dat het een leuke en gezellige dag was! groetjes Joanne