donderdag 13 november 2014

Daar ben ik weer.

Ik vond de vorige liftchallenge (75) erg leuk maar was weer te laat om mijn bijdrage in te sturen.
Ik had er toch nog wel wat moeite mee en heb het rechterstukje " gewoon" opnieuw gestempeld met versamark en geëmbosd met goud. Heel goed gekeken en het over het, volgens mij niet gelukte gedeelte, geplakt. Je ziet  niet dat er nog iets onder zit.
Toen heb ik er nog maar een gemaakt. Komt in het volgende bericht want die wil ik dan insturen bij 52 weeks of christmas (als ik nog weet hoe het moet).
Tot zo.

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Deze is heel mooi. Ik zag de andere al eerder, maar wilde hier ook even reageren. Jammer dat je te laat was voor de challenge.
GerJanne

Misseke zei

Supermooi kerstkaartje Marja - mooie liftkaart ook al was ie dan te laat.
Groetjes,
Misseke

Rensina Steursma zei

Een beetje een late reactie, maar vanwege de lange schooldagen al een tijdje niet op blogs gelezen.
Wat een leuke kerstkaartjes heb je gemaakt zeg!
Mooie papiertjes ook.
Groetjes, Rensina