donderdag 20 november 2014

Een kaart van € 100,-..?

Een vriend van onze dochter heeft ooit eens, toen hij me bezig zag met een kaart maken, verzucht:
"Goeiegenade zo'n kaart mag wel € 100,- kosten".
Dat verzuchtte ik gisteren ook toen ik, eindelijk, dat groene lintje door die hele kleine gaatjes van dat rode knoopje op de bloemetje had geregen.
Uiteindelijk heb ik de uiteinden heel schuin afgeknipt en kreeg een heel klein stukje door een naald die door die kleine gaatjes paste. Ik ben er geloof ik wel bijna een half uur mee bezig geweest en zo ontstaat er dus bij mij een € 100,- euro kaart -:).
Het plaatje is weer uit een oude kerstkaart gestanst en met deze kaart doe ik mee bij de liftchallenge en bij Yvonnes52weeksofchristmas.
Fijn weekend allemaal en groetjes


19 opmerkingen:

Laura zei

hoi ik stuitte op je kaart maar wauw die is echt mooi!!

Groetjes Laura

Monique zei

Het levert dan ook een prachtige kaart op! Achter slot en grendel voor dat geld ;-)
Lieve groetjes, Monique

Atelier Valerie zei

Sfeervolle kerstkaart ...
Mooie kleuren en een lieve afbeelding ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

jolanda zei

heel leuk

Trijntje zei

Hoi het is een hee. Leuk liftkaartke geworden. Soms krijg je iets niet zo snel voor elkaar maar dit resultaat mag er zijn. Groeten Trijntj

Marjan zei

Herkenbaar, soms erg lang bezig zijn met een kaart, maar gelukkig gaat het bij ons niet om geld, maar om de lol.Ik heb je kaart ven vergroot, mooi resultaat van je werk! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Annemiek zei

Ja wat kan het soms tegen zitten he? Maar als je eenmaal bedacht hebt dat het zo moet.... Het reultaat is weer erg mooi geworden. Zeker 100 euro waard

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Je kaartje is in ieder geval heel mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de 52 weeks!
Kerst-groetjes, Yvonne

Judith Liefting zei

100 euro kaarten, dat zijn de zwaarste bevallingen, soms wil het gewoon niet. Des te mooier als iets dan alsnog slaagt! Crea groetjes, Judith

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
zó herkenbaar je verhaal, ik heb laatst ook zitten prutsen met meeldraadjes die door een piepklein gaatje moesten,ik vind je kaartje superleuk geworden,
fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
groetjes Ans

Wies zei

Mooie "dure" liftkaart. Maar je hebt wel eer van je gezwoeg met het lint. Herkenbaar dat een kaart maken soms meer tijd kost dan je denkt.
Groetjes, Wies

Rosina zei

Het is een prachtig kaartje Marja....en ja heel herkenbaar dat gepruts af en toe ...maar als het af is geeft het toch weer voldoening....

groetjes Rosina

Mariëtte zei

Je kaart is prachtig. Mijn zoon roept dat dagelijks: je kaarten zijn ondertussen goud waard! Maar ach ik geniet van dat gepruts. Groetjes Mariëtte

GerJanne zei

Hihihi, ja die kaarten zijn gewoon onbetaalbaar! Maar daar is het dus een hobby voor! Ik was laatst 3 uur met 1 kaart bezig, die voor mijn zusje. Ik weet dat ze het heel erg waardeert. Mensen die het de volgende dag bij het oud papier krijgen verdienen zo'n kaartje niet...
Hij is echt heel mooi gewordend Marja! Ga je trouwens nog naar Dora?
Ik wel.
Groetjes,
GerJanne

Nelleke zei

Leuke kaarten heb je gemaakt zeg. Ik dacht dat deze van de liftchallenge was. toch niet maar erg leuk. Groetjes, Nelleke

Nadine zei

Wat een klus, maar dat wordt gewaardeerd! Ik vind 'm super leuk geworden. En ja zelfgemaakte kaarten zijn niet in geld uit te drukken, maar het is wel leuk als mensen zien dat je er veel tijd aan hebt besteed en dat ook waarderen. Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge.

Willy zei

Ha, ha...ja ze zijn onbetaalbaar mooi deze kaartjes :) maar het resultaat is er dan ook naar!

Cornelie zei

Heel herkenbaar! Maar een erg mooi resultaat! Fijn dat je met ons meedoet!

Anneke zei

Prachtige kaart! Onbetaalbaar die zelfgemaakte kaarten :)