dinsdag 2 december 2014

Wat ik kreeg van de goede Sint.

Er zijn een paar mensen die willen weten wat ik dan heb gekregen van de Sint (zo gek dat het voor ons al voorbij is, ook wel erg relaxed).
Mijn goede Sint is onze kleinzoon van 12, hij had een leuk gedichtje gemaakt over mijn geworstel met mijn smartphone (die kreeg ik een tijdje geleden van onze andere kleinzoon en hem bel ik dan als ik iets niet weet). Heel slim had hij het verpakt in een lege videohoes, daar pasten precies deze 2 cadeautjes in.
Ik ben er blij mee.

Ik wens diegenen die nog Sinterklaas gaan vieren heel veel plezier.

8 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Nou heel origineel verpakt hoor ...
Veel stempelplezier alvast ...
Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Joanne kramer zei

Wat een leuke surprise met hele leuke cadeautjes!groetjes Joanne

Mariƫtte zei

Wauw wat een leuke stempelset en super ingepakt! Geniet ze van je nieuwe aanwinst. Groetjes Mariƫtte

Rensina Steursma zei

Wat een leuke surprise en de cadeautjes zijn ook geweldig!
Dat heef ie maar mooi voor je uitgezocht.
Groetjes, Rensina

Wies zei

Leuke surprise en cadeautjes heb je gekregen. De surprise die je zelf gemaakt had is ook mooi geworden.
Groetjes, Wies

GerJanne zei

Wat een gave surprise en wat een leuke cadeaus! Origineel van je kleinzoon om je zo een beetje te plagen!
Groetjes,
GerJanne

Dora zei

haha...wat gaaf gemaakt met die video hoes.
'Oma Marja belt'. heel gedetailleerd ook!
mooie kadootjes...kun je toch nog weer even verder om wat creatiefs te maken. LEUK!
veel plezier ermee, wij gaan vrijdagavond gewoon sinterklaas vieren. ik ben ook benieuwd...

Willy zei

Ha, ha...wat een super leuke surprise, heel creatief en wat een prachtig kado!!