zaterdag 30 september 2023

Uitdaging met Daphne



Daphne had deze maand ons onderwerp voor de uitdaging bedacht en dat was: gebruik het laatste wat je aan hobby spullen hebt gekocht. Leuk, dacht ik, ik heb net een nieuwe snijmal en daar ga ik iets mee doen, had het al helemaal in mijn hoofd zitten en toen gebeurde het. Ik liep bij onze favoriete, blauwe winkel en zag daar toch wel weer erg leuk kerstpapier en mijn lieve man zegt altijd: "regeren is vooruitzien" dus dacht ik : "laat ik dat maar eens meteen meenemen". Nergens meer aan gedacht. Ik wilde persé geen kerstkaart maken voor onze challenge dus moest het goed bekijken, ik heb mijn best gedaan en vind het goed gelukt.

De bloemen zijn voor Ariënne, zij is 14 dagen geleden  na een rit op een banaan (o.a. nog een onderdeel van een verlaat verjaardagscadeautje)  heel erg op het water geklapt en heeft nu gekneusde ribben, erg pijnlijk. Gelukkig is zij wel een bikkel en slaat zich er goed door heen.

Nu de kaarten, ze spraken voor zich en volgende maand mag ik bedenken 😅

Ik ben benieuwd wat Daphne heeft gemaakt, jullie ook? Ga dan ook maar even bij haar kijken.

  

12 opmerkingen:

Ela zei

Ze zijn allebei prachtig en geen Kerstkaarten geworden! Groetjes Ela

Henriët zei

Je hebt weer 2 mooie kaarten gemaakt. En vaak kun je een deel van het kerstpapier het hele jaar door gebruiken. Dat is jou dit keer goed gelukt.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

O, jij had ook al zo'n grappig "probleem", haha, zo moeder zo dochter,of andersom natuurlijk. Maar ook jij hebt het heel goed weten op te lossen, want dit zijn zeker geen kerstkaarten. Heel mooie kaarten maakte je.

Anoniem zei

Wat een leuke uitdaging hebben jullie verzonnen. Zulke leuke kaartjes heb je gemaakt met je nieuwe papier! Ik kan me indenken dat je bij de winkel met de A. altijd iets te knutselen koopt! ( ik in ieder geval wel haha) Je hebt het leuk opgelost, net als Daphne. Ook haar kaartjes leuk ook al zijn er nog geen jarigen! Allebei mooi gemaakt. Groetjes Marijke

!neke zei

Beide kaarten weer erg mooi !!!!
Groeten Ineke

Diny zei

Twee leuke kaartjes voor je dochters Marja....jullie houden dit goed vol hoor!
Groetjes Diny

Wilma zei

Je hebt twee hele mooie kaarten gemaakt Marja, met je nieuwe spulletjes! 😁
Soms gaan de dingen zomaar helemaal anders...
Fijn weekend nog gewenst.
GROET, Wilma.

GerJanne zei

Hahhahaa, zo moeder zo dochter! Ik lig hier in een deuk! Hoe is het mogelijk zeg!
Maar je hebt het zo gaaf opgelost! Allebei zijn het mooie kaartjes en je zou toch niet zeggen dat het kerstpapier is. Kan prima voor andersoortige kaartjes.

Martha zei

Hahaha ja ik moest ook erg lachen, Marja
Eerst dat grappige verhaal van Daphne enbeven daarna jouw verhaal bijna hetzelfde hahaha
Ook goed opgelost leuk dp en hele leuke kaartenbgeworden!
Fijne dag liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke uitdaging en het zijn twee mooie kaarten geworden en geen kerst Marja. Oei ja die bananen zijn best gevaarlijk, er gebeuren vaker ongelukken mee. Mijn jongste dochter was met haar oor op het water geklapt en een gescheurd trommelvlies opgelopen waar meteen dus water inliep met evenwichtsstoornissen als gevolg. Hopelijk knapt Ariënne snel op.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Je uitdaging is goed gelukt, mooie kaarten ook. Jullie maken het elkaar soms moeilijk hoor hahaha.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Ik had een brede glimlach op mijn gezicht bij het lezen van jullie verhalen. Je kaarten zijn super geworden!