zaterdag 2 september 2023

Geen tijd gehad.


 Omdat we opeens een andere caravan hadden gekocht, moest er veel gebeuren. Die "nieuwe" zou gebracht worden en de oude werd meegenomen door dezelfde man. Dus moesten we ons keukenblokje en koelkast en meer, een paar dagen kwijt. Ik vond dat heel spannend omdat het alsmaar had geregend. Gelukkig klaarde het weer op en mochten we onze spullen bij de overburen onder hun luifel zetten omdat zij er toch de hele week niet waren. Om het kort te houden, alles is goed gegaan, het was alleen veel werk en eindelijk zijn we sinds een paar dagen weer aan het "bijkomen". We zijn natuurlijk ook de jongsten niet meer of, zoals Ed zegt " we zijn geen 20 meer". Het had tot gevolg dat ik geen kaartje kon maken voor mijn challenge met Daphne www.postvandaphne.blogspot.com,  toch wilden we het niet overslaan, dus maar een weekje later. Deze keer was het mijn "verzin" beurt en ik koos als voor makkelijk namelijk: maak een kaart in zwart/wit.

Omdat ik nog steeds moeite heb om iets te plaatsen via mijn telefoon staat de foto nu boven aan 😱 en ik weet zo gauw niet hoe ik dat kan veranderen.

Bij deze dus maar zo.

Heel veel liefs van mij, ik hoop, dat als het kampeer seizoen voorbij is, ik eindelijk tot rust kom 😂😂😂





9 opmerkingen:

Daphne zei

Hee, dat lijkt "onze" sketch van Cheerful Sketches van Augustus wel😊.
Knap hoor mam, dat je toch nog 2 kaartjes hebt kunnen maken, tussen alle drukte door.
Ze zijn er heel erg leuk geworden.
Ik vond het nog helemaal niet zo makkelijk, alleen maar zwart wit.
Op naar volgende maand.
Gratis tip: begin op tijd!!
Haha, ik moet erg lachen om je laatste opmerking uit je bericht.

Henriët zei

Mooie kaarten in het zwart/wit. Deze stempel past er ook erg mooi bij.
Fijn dat het goed gegaan is met de nieuwe caravan. Volgend seizoen wordt voor jullie hopelijk een lekker rustig seizoen waarin jullie volop kunnen genieten van jullie nieuwe onderkomen.
Groetjes van Henriët

Sarah zei

Inderdaad je laatste opmerking is grappig. Maar is snap het wel. Vakantie kan heel vermoeiend zijn, daar kan ik van meespreken. Gisteren waren er een hekel dag geen kinderen thuis en dat was zo lang geleden! De dag ervoor dacht ik, dan ga ik lekker wat creatiefs doen, maar het werd een hele dag opruimen met de muziek lekker luid. 😂
Je kaartjes zijn leuk, zwart - wit is altijd tof. Succes met het vinden van rust x

Sarah zei

Hekel = hele

Angélique zei

Heel mooie kaarten, de verschillende papiertjes zijn mooi gecombineerd.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe caravan, hopelijk geeft ie volgend kampeerseizoen meer plezier en veel rust.

Wilma zei

Wat 'n belevenissen en drukte Marja. Wat eigenlijk ontspanning zou moeten zijn, heeft veel werk met zich meegebracht.. Toch heb je 2 prachtige kaarten weten te maken!
Goed weekend gewenst. 🍀
GROET, Wilma.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie zwart-witte kaarten Marja. Leuke opbouw, ik vind zwart-wit altijd iets chiques hebben. Ik snap wel dat je bij moet komen van de "verhuisperikelen". Inderdaad de stress van gaat alles goed, werkt het weer mee maar gelukkig kun je er nog een grapje over maken ;)
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hihihi..... Peter zou zeggen: het moet niet op werken gaan lijken. Tot rust komen als het kampeerseizoen voorbij is😂
Je kaarten zijn heel mooi. Ik vind het altijd wel een sjieke combinatie. Succes en geniet nog even. Het mooie weer komt toch nog!

Wies zei

Twee hele leuke kaarten in zwart/wit.
Fijn dat het allemaal goed is gekomen met de nieuwe caravan. Maar er zal heel wat bij te kijken komen om de oude uit te ruimen en de nieuwe caravan in te richten. Het was de afgelopen week nog echt zomerweer, dus ik hoop dat jullie daarvan rustig hebben kunnen genieten.