woensdag 7 april 2021

Voor Mylo

 Onze lieve kleinzoon Mylo had enige tijd geleden een ernstige en vervelende keepers blessure opgelopen aan zijn schouder.

Gisteren is hij daaraan geopereerd en nu moet hij revalideren, eerst een tijd met een mitella lopen, daarna fysiotherapie en daarna goed herstellen en zeker nog niet keepen.

Om hem een klein beetje op te vrolijken heb ik een kaartje gemaakt en toevallig komt zijn broer hier vanmiddag even langs en die kan het meteen meenemen, dan weet ik zeker dat hij het ontvangt. 

Het model heb ik afgekeken van Daphne, zij inspireert me nog al eens en ze is "toevallig" ook Mylo's moeder en onze dochter. 😃😃

Liefs van mij en blijf gezond. Ik krijg mijn 1e vaccinatie 22 april en de tweede 27 mei. 



    

6 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superleuke kaart, hopelijk herstelt hij goed.
Groetjes
Margo

Angélique zei

Wat een leuke kaart, dat zal Mylo zeker goed doen.

GerJanne zei

Oh wat een leuke kaart voor Mylo. Dat heb je knap gemaakt. Daphne maakte deze modellen inderdaad ook al en ze vindt ze zelf ook heel leuk. Mylo is er vast heel blij mee.

Daphne zei

Haha, ik zit net op de bank en denk, huh, wat staat daar nou voor een kaart.
Dat is "mijn favoriete" model, maar ik heb toch niet zoiets gemaakt met dat papier????
Nu zie ik het hier op jouw blog een denk, ach ja tuurlijk, voor Mylo.
Hij was er bij mee en je hebt het mooi gemaakt hoor mam. Wat een leuk idee om maar 1 touwtje te verwerken, zover was ik nog nooit gekomen, maar zo komt de voorkant wel heel mooi uit.

Elly zei

Wat een mooie kaart voor je kleinzoon, dit zal hem zeker goed doen.
Groetjes Elly

Martha zei

Prachtig kaartje Marja!
Leuk model daar is Mylo blij mee dat weet ik zeker!
Daphne had voor Richard ook zo'n mooi kaartje gemaakt
Liefs Martha