maandag 28 december 2020

Zwager en schoonzus 30 jaar getrouwd.

 Op 21 december waren mijn zwager en schoonzus 30 jaar getrouwd. Er was ons gevraagd of wij een A5 wilden maken met een herinnering aan die dag, 30 jaar geleden. Daar ben ik dus helemaal niet goed in maar Ed zei meteen: "Oh, dat doe ik wel". Gelukkig.

We hebben een hele toestand gehad om het via de computer door te zenden, bleek na een hele middag ploeteren, dat Ziggo ons e-mail programma niet meer ondersteunt. Wij gebruiken Thunderbird. We krijgen nog wel mails binnen maar kunnen niet meer via Thunderbird verzenden. Je moet het allemaal maar weten. Uiteindelijk is het gelukt.

Ik ben toen ook maar meteen een kaart voor ze gaan maken en ik hoop dat ze die  hebben ontvangen, ik heb er nog niets van gehoord.  


Het is dus hetzelfde model als voor "Amelies" maar deze op wit card stock, vind ik toch iets vrolijker. Ik vind vaak bij anderen iets met zwart heel mooi maar als ik het zelf maak heb ik altijd wat twijfels.

Verder hadden we dus een rustige kerst, net als veel mensen denk ik en dan gisteren onze trouwdag, 55 jaar lekker met z'n tweetjes en 's middags stonden onze dochters voor de deur met een prachtig cadeau.

We zijn gelukkige mensen.

Door alle hectiek van Kerst en werken tijdens kerst, was Daphne helemaal vergeten een kaartje voor ons te maken. Nu heeft ze ooit eens van iemand een doos vol wenskaarten gekregen die ze nog steeds bewaart om de enveloppen daar van te gebruiken. Toen wij een enveloppe zocht voor onze kerstboodschap, viel er zo maar een kaart tussenuit met: Hartelijk gefeliciteerd met jullie 55 jarig huwelijk. Daphne vond dat het gewoon zo moest zijn dus kregen we die. Was wel even lachen, dat is in jaren niet gebeurd, een kant en klare kaart van Daphne.

Fijne avond en liefs

 

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh ja, prachtige kaart!! Het is een heel leuk model. Ik denk dat ik het fotootje even opsla en dan een keer probeer na te maken.Je zwager en schoonzus zullen er vast blij mee zijn!
Je maakt me nieuwsgierig naar het cadeau... Leuk dat je dochters het kwamen brengen!

Daphne zei

🤣🤣🤣🤣🤣Ik ben toch blij dat je "mijn" kaart niet laat zien🤣🤣🤣🤣.
Als je goed kijkt is het zelfs ook nog een verjaardagskaart, whahaaaaa, ik vind het zelf zo grappig, maar misschien moet je erbij geweest zijn🤣🤣🤣🤣🤣.

Deze kaart is ook mooi zeg, ook chique, maar heel anders dan de kaart voor Amelies.
Ik snap wat je bedoeld met dat zwart, ik vind het altijd erg mooi, maar het heeft ook iets sombere, met wit zit je altijd goed.
Zwart pak ik trouwens veel sneller in de winter, wit in de zomer.
Ach, je kan er maar druk mee zijn.