donderdag 28 mei 2020

Donderdag kerstkaarten dag.

En zo is het al weer donderdag. Nog steeds vliegen de dagen voorbij. We hadden het vorige week weer spannend. Op maandag (de 18e) ging dan eindelijk de uitgestelde operatie van Ed door. Er moest een niersteen verwijderd worden en de eerste keer, op 20 februari, was het niet gelukt.
Nou, deze keer wel en hij voelt zich als herboren. Hij wilde donderdag meteen al naar de camping om de tent op te zetten maar daar heb ik toch maar even een stokje voor gestoken. We hebben een nieuwe voortent dus dat moest wel even goed uitgezocht worden.
Met behulp van een vriend hebben we uiteindelijk maandag en gisteren de boel op gezet en vandaag is Ed de vlonder aan het leggen dus heb ik het rijk alleen. Dan denk ik dat we wachten tot de douches ook gebruikt kunnen worden en gaan er  overnachten.
Maar nu de kaart. Bij Martha had ik een leuke vouwkaart gezien en zij had hem weer van Miranda, op haar post van 3 mei staat een link naar een filmpje.
Ik heb eerst een proefmodel gemaakt  en toen maar een kerstkaart om het plaatje te gebruiken wat ik jaren geleden heb geknipt en geplakt en dat op mijn tafel lag. Had ik de kaart eindelijk klaar, was ik het plaatje kwijt maar zoals jullie kunnen zien toch weer gevonden. Komt dat bekend voor??
Kaart ga ik weer linken naar 52 weeks to christmas en het is mijn 17e kerstkaart dus ik ben er 5 "achter".
Gelukkig heb ik geen 52 kerstkaarten nodig dit jaar dus ik denk dat ik het wel ga redden.
Liefs en groetjes en een mooi pinksterweekend wens ik jullie.🙋
  

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een mooie kaart Marja, en gelukkig het plaatje gevonden. Ook hier raak ik regelmatig iets kwijt op de tafel, ligt er gewoon maar ik kijk er prompt overheen.
fijn te horen dat alles goed gegaan is in het ziekenhuis.
Groetjes, Anita

Marijke zei

Een mooi model en mooi uitgevoerde kaart! Wat fijn dat nu alles goed is gegaan met de behandeling! Heerlijk genieten op de camping. Hopelijk komt er weer een tijd dat alles normaal kan op de camping! Veel plezier! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC, groetjes Marijke.

marian zei

Erg en leuk apart model kaart.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt, leuk modelletje! Fijn dat alles goed is gegaan in het ziekenhuis, hopelijk kunnen jullie snel genieten op de camping! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Jantine zei

Mooie kaart in een bijzonder model, Marja. Leuk gedaan. En ook sterk dat je dan op het moment supreme je plaatje niet kunt vinden... Gelukkig kwam het nog terecht.
Fijn dat de caravan weer staat, hopelijk kunnen jullie snel terecht.
Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Wat een prachtige kaart Marja....een leuk model inderdaad ook bij Martha gezien.
fijn dat het wee goed gaat en jullie bijna naar de camping kunnen.
Groetjes Diny

creatiels zei

Leuk model van kaart en een mooi kerstkaartje is het resultaat.
Fijn voor Julie dat de operatie goed verlopen is en dat jullie bijna kunnen gaan genieten op de camping.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel mooi model, en ja hoor, ik raak ook regelmatig iets kwijt (en vind het meestal ook weer terug) ! Leuk dat jullie weer naar de camping kunnen, veel plezier ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gelukkig dat nu alles goed gegaan is met de operatie en hopen dat het goed blijft gaan. Heerlijk om langzaam aan weer naar de camping te kunnen, iets om naar uit te kijken. Je kerstkaart is een plaatje, leuk model hè? Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

!neke zei

Goed dat de operatie gelukt is !
Op naar een mooie zomer !
Leuk model is dit !
Heel leuk !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Annerieke zei

Wat fijn dat de operatie van je man goed is gegaan en dat hij geen last meer heeft. En een lekker vooruitzicht om straks naar de camping te gaan. Je kaart is er mooi, leuk model!

GerJanne zei

Ah... kon het eindelijk doorgaan! Toch 6 weken nog weer moeten wachten. Fijn dat Ed zich zo goed voelt! En inderdaad nog even wachten...
Je kaart is heel gaaf. Dat model zag ik inderdaad ook al voorbij komen en je kaart is erg leuk. En of het herkenbaar is? Whahahha, echt wel. Ik ben zo vaak iets kwijt dat ik net nog in handen had....maar dan alleen met knutselen!

Elly zei

Een mooi kaartje, en ja hoor hier ook regelmatig wat kwijt...denk je hoe kan dat nu??
Fijn dat jullie nu kunnen gaan genieten..ja mannen willen gelijk maar door ook he.
Fijne dag vandaag, groetjes Elly

Martha zei

Fijn Marja, dat de operatie geslaagd is en dat Ed zichzelf goed voelt!
Ha hij wilde gelijk de caravan opbouwen haha, gelukkig ben jij de handrem!
Leuk he dat modelletje en lief dat je ons daarbij hebt gelinkt!
Jij hebt er ook een prachtkaart van gemaakt in een mooie kleurencombie!
Liefs Martha

Angélique zei

Wat een mooie kerstkaart, leuk model.
Heel fijn dat die steen nu wel verwijderd is. Maar om nu meteen de dag erna een tent op te gaan zetten.... goed dat je dat hebt tegengehouden.

Daphne zei

Hey is zo'n leuk model, ik wel hem eigenlijk ook nog eens maken.
Maar ja, mijn to do lijstje is langer dan mijn tijd.... hihi.
Fijn hè, dat papa zich nu zo goed voelt, ik ben blij dat het achter de rug is een dat de energie weer helemaal terug is, maar die camping.....Ruuuuuustiggggg

App salah zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.