dinsdag 12 november 2019

De kogel is door de kerk.

Afgelopen vrijdag aan het eind van de middag kregen we een telefoontje van Delta Wonen dat wij het appartement mogen huren. Pfffft het was best nog wel spannend. Onmiddellijk zijn wij begonnen met nog meer opruimen. Ik op zolder. Tjonge jonge wat heb ik een hoop verzameld aan hobby spullen. Ik ben al vier dagen bezig en zag nog niet veel vooruitgang. Maar vandaag aan het eind van de dag kon ik toch één kastje weg doen.
De vriendin van onze kleinzoon doet een creatieve opleiding en zij heeft heel veel spullen gekregen, zij blij en ik blij. Een vriendin komt de foto/schilderijlijsten ophalen voor een goed doel dus die ook blij. Op een gegeven moment deed ik toch maar een oud boek weg en opeens lag er een kaart op de grond, huh??? Waar kwam die nou vandaan? Ik zat echt heel raar te kijken maar realiseerde toen dat ik die vorig jaar in dat boek had gelegd om recht te trekken, helemaal vergeten dus. Echter, nu komt hij wel goed van pas want ik zal niet veel meer kunnen knutselen komende tijd. We krijgen 29 november de sleutel, (Dan heb ik een workshop bij Willy Duit hier in Zwolle, ga ik wel heen hoor) in twee kamertjes moet vloerbedekking gelegd en, wat belangrijker is, ond huis moet worden verkocht, dat is dus nog steeds heel spannend. De makelaar komt donderdag.
Nu de kaart, ik weet niet meer hoe ik het allemaal heb gedaan, vond hem nog wel leuk genoeg om hem dit jaar  te gebruiken.
Jullie horen nog wel van mij maar niet zo veel als ik zou willen. Echt een "wordt vervolgd" verhaal.
Fijne avond en de foto is niet zo geweldig moest iets op de achtergrond improviseren omdat anders mijn rommelige keuken er op stond.
Groetjes

7 opmerkingen:

!neke zei

Gefeliciteerd met de nieuwe woning !
Dat geeft heel wat werk ! Maar ook weer leuk !
Leuk verhaal over de kaart !
Succes met de verkoop ,altijd spannend .h
Groeten Ineke

Nelleke zei

Gefeliciteerd. Wat komt er nu veel op je af zeg. De 29e dat is over een paar weken al. Heel veel succes met het opruimen van je huis. Dat zal vast wel met ene lach en een traan gaan. Leuk dat je nu nog even een kaartje post. Hij is niet scherp maar wel leuk om te zien. Groet, Nelleke

Daphne zei

Nee mam, de foto is inderdaad niet goed, haha, niet scherp, zelfs niet met mijn leesbrilletje op mijn neus😎.
Maar ge hebt nu wel wat anders aan je hoofd! "Ontspullen", daar gaat veel tijd in zitten.
Spannend hoor, allemaal, maar als we het met elkaar doen komt het helemaal goed hoor.
Rustig adem blijven halen.

Nancy Soetaert zei

ondankks de niet zo scherpe foto zie je wel dat het een leuke kaart is!
Proficiat met de verhuisplannen, maar oei, van een huis naar een appartement, dat wordt zeker veel loslaten. Zou ik het heel moeilijk mee hebben!
Succes met het ontspullen, met de werken en de verhuis!
Nancy

Annerieke zei

Ohh Marja, dat is al snel dat jullie de sleutel krijgen. Gefeliciteerd met de nieuwe woning! Ja, dan breekt er een drukke tijd aan, veel succes met alles! Je kaart is ook erg leuk hoor.

Joanne kramer zei

Gefeliciteerd met de nieuwe woning! Sterkte met opruimen.
Leuke kaart is dit. groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat een fijn nieuws voor jullie, maar ook een drukke tijd, doe lekker rustig aan en ondanks alles blijven genieten!
Leuk dat je dit kaartje nog vond, hij is inderdaad niet scherp maar goed te zien wat voor model het is!
Liefs en veel succes met alles!
Martha