dinsdag 5 november 2019

Alles is goed gegaan met afbouwen.

Lieve blogvriendinnen daar ben ik weer eens.
Ik  heb net mijn laatste bericht doorgelezen en kan jullie tot mijn genoegen mededelen dat alles goed is blijven gaan. De reparatie om de voortent nog tot eind oktober mee te laten doen heeft het goed gehouden. De boel is opgeruimd en alle was is nu eindelijk klaar. Ik kan wel de hele dag wassen maar heb niet genoeg droog ruimte en de droger doet het niet meer zo goed dus elke dag dan maar een wasje. Maar nu is het klaar.
Ja en toen verloor ik mijn gehele inspiratie, ik haalde wel wat dingen van pinterest die ik liftte maar dat vind ik dan niet zo leuk om hier te plaatsen. Verder ben ik bezig met art journals die maak ik op aquarelpapier dat ik allemaal heb overgehouden van mijn schilder tijd. Dat heeft tijd nodig. Ik ben er niet zo handig in en ligt zo'n vol geschilderd/ gestempeld stuk papier mij aan te staren vanaf mijn tafel.
Maar nu heb ik het dan eindelijk een keertje af. Wat ik ook leuk vind dat ik eindelijk een bloem en een tekst heb gebruikt die er ook al ik weet niet hoe lang lagen. Ietsje aangepast en klaar was "Kees".
Verder hebben we een heel spannende tijd. Eventueel verhuizen, het is nog niet zeker dus horen jullie dat binnenkort wel verder.
liefs van mij, ik ben jullie niet vergeten, lees bijna alle berichten maar heb niet altijd de tijd om te reageren.
liefs van mij en een fijne avond

  

11 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja, fijn dat alles nu weer een beetje klaar is. Misschien komt gaandeweg je inspiratie terug nu de drukte wat voorbij is. Een mooie kleurrijke kaart laat je zien met een tekst die helemaal klopt. Gave bloem is dat.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Fijn dat je het campingseizoen weer afgesloten hebt en alle spulletjes weer bijna gewassen en opgeruimd zijn...
Je laat een prachtig kaartje zien ...echt een kunstwerkje...en ach je inspiratie komt wel weer...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Inderdaad een tijd niets van je gehoord, maar fijn dat het goed gaat. Soms verdwijnt de inspiratie zo maar, maar wie weet als je weer meer bezig gaat dat het weer komt. En wat spannend, misschien een verhuizing in het vooruitzicht. We horen het wel. Je kaart vind ik heel mooi! Je kunt hem linken bij Knutsels en Kadootjes. Daar vragen we een quote op je kaart! Wist je dat?

Daphne zei

Komt wel weer mam.
Als het bij ons ook weer wat rustiger wordt gaan we gauw eens afspreken en lekker knutselen samen.
Deze "art" vind ik zó mooi.
Ik had het al gezien via de app, maar ik vind het echt goed gelukt.
Je krijgt steeds meer talent hiervoor, hihi.
Spannende tijd hè, ik blijf duimen hoor🤗

Nelleke zei

Dat zal vast een hele heisa zijn geweest dat tent en caravan wat problemen geven. Volgend jaar zien jullie wel weer verder, en ik lees dat er misschien ook nog een verhuizing aan zit te komen? Ook al maak je dingen van Pinterest die mag je best laten zien hoor. Soms gaat het ook gewoon om het doen. Dit werk is prachtig en ja de bloem is mooi. Dat je het kunt laten liggen, ik wil het na een paar dagen wel af hebben. groetjes, Nelleke

!neke zei

Wat een drukte heb je gehad en er komt misschien nog een verhuizing....
Ik snap dat dan de inspiratie ver te zoeken is !
Maar wat je gemaakt hebt is super gaaf !
Groeten Ineke

Joanne kramer zei

Fijn dat alles nu zo goed als opgeruimd is. Je hebt er een hoop 'napret' van ;-). Wat een schitterende kaart! groetjes Joanne

Annerieke zei

Fijn weer iets van je te horen Marja. Ik denk inderdaad dat je altijd veel op te ruimen hebt na een kampeerseizoen. Stapje voor stapje, dan kom je er ook toch? Dat is best een grote stap om te gaan verhuizen, kan me voorstellen dat het erg spannend is. Deze art journal pagina is prachtig zeg, mooie kleurencombi en zo leuk die tekst erop, knap gedaan!

Martha zei

Hoi hoi Marja
Ha fijn je weer te zien in "blogland" ik kan het me goed voorstellen dat de inspiratie een beetje kwijt is als je hoofd vol zit met andere dingen!
Maar deze creatie is prachtig zo kleurrijk en de bloem vind ik ook schitterend!
Prachtige tekst heb je gebruikt!
Veel succes met de nieuwe plannen en lekker ontspannen blijven knutselen!
Liefs Martha

Willy zei

Wat een heerlijke pagina, fijn dat de inspiratie terug is!

Atelier Valerie zei

Een heel unieke en schitterende kaart Marga
Ik wens je een fijne donderdag liefs Valerie ♥