woensdag 14 november 2018

Ik kan bijna niet ophouden.

Deze zomer heb ik in de mand voor uitgelezen boeken en balden ( dit moet zijn bladen), op de camping, een aantal flows gevonden en daarbij ook een paar kleine flows. Daar zat zulk leuk papier in dat ik dat er maar uit heb gehaald. De grote flows gaan "straks" naar iemands die ze goed kan gebruiken bij workshops.
Maar goed, ik ben dus al klaar met mijn kerstkaarten maar dit papier kon ik niet laten liggen in de bewaardoos en bij deze sketch houd je een driehoek over waar je dan nog een kaart mee kan maken (als je dat wilt tenminste) en ik kan dan niet over mijn hart verkrijgen om zo'n mooi stukje weg te gooien dus met enige tegenzin nog maar een tweede kaart gemaakt met de restjes van restjesNu plaats ik er één want ik wil hem nog mee laten doen bij de challenge van knutsels en kadootjes, plaats een sinterklaas of een kerstman op je kaart. Het is maar goed dat ik altijd de link even test want nu zag ik dat je mee mag doen met 2 creaties maar dat je dan een 2 achter je naam moet zetten. Ik ga mijn best doen.
fijne dag, hier in Zwolle schijnt de zon, helemaal door de kamer heen (hoezo doorzonkamer😂?) en nu moet ik eerst stofzuigen want je ziet elk stofje op de vloer.
Groetjes

9 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een leukerd! groetjes Joanne

Daphne zei

Ik vind het papier zó mooi.
Goed van je om toch 2 kaarten te maken, zij het met enige tegenzin, hihi.
Straks heb je hem nodig, dan ben je blij dat je nu hebt doorgepakt 😊.

Ga nu maar gauw stofzuigen, want gisteren heb je de hele dag zitten knutselen (bij mij was weer gezellig hè 😍).
Al het werk blijft liggen met dat getut van ons.

Oh en wat zijn balden?? (Zie begin van je bericht)😇, vast een kuttel😇😇

marja kenter zei

Bladen Daph.😃😃

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kerstman op je leuke kaart Marja. Prachtig dat dessin-papier en ik vind je opbouw ook gaaf bedacht. Toch weer een kerstkaart bij (hetzij met frisse tegenzin hihi). Erg hè dat strijklicht van de zon, je ziet echt alles liggen en als Ziva zich uitschudt zie ik één grote stofwolk...grrr.
Lieve groetjes Miranda

Annerieke zei

Wat een gezellige papiertjes op deze mooie kaart Marja! Leuke kerstman ook, ik heb hem misschien ook wel, straks even kijken 😉.

GerJanne zei

Oh wat herkenbaar dit! Mooie stukjes papier kan ik ook niet zomaar in de prullenbak gooien. EN moet je nou zien wat een mooie kaart je gemaakt hebt! Ja, de zon is heerlijk, maar ook zie dan alles op de grond en aan de ramen....toch een nadeel van de lage zon....

Monique zei

Wat een leukerd Marja! Die kerstman is ook zo leuk ;-)
Superleuk dat je voor de 2e keer meedoet.
Lieve groetjes, Monique

Nelleke zei

Het papier van flow is ook zo mooi, gewoon te mooi om weg te doen. Ik heb er ook nog van alles liggen, en je droomt er bij weg. Mooie kaart geworden, lekker doorgaan. Groetjes, nelleke

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat een leuk kaartje heb je gemaakt met leuk papier,
ik heb die kleine flows ook en ik vind de inhoud altijd zo leuk en bijna jammer om te gebruiken maar ik ga het toch maar eens doen want ze staan nu boven beetje te verstoffen..
over stof gesproken veel plezier met het stofzuigen hihihi
Liefs Martha