zondag 25 november 2018

En ik ging nog even door.

In mijn post van 19 november liet ik zien dat ik was geïnspireerd door zowel, GerJanne, Nelleke en Willy.
Daar had ik een vlinder gemaakt en ingesmeerd met babyolie, het effect vond ik niet zo geweldig en bovendien was de kleur van de vlinder bijna hetzelfde als de ondergrond en dat vond ik niet zo mooi.
Willy stuurde mij een berichtje dat zij haar vlinder op printpapier had gedaan en met babyolie bewerkt, dan krijg je een beetje doorschijnend effect. Ik had het op een correspondentiekaartje gedaan. Toch vond ik het zonde om die vlinder niet te gebruiken dus maakte ik een andere ondergrond. En......nou ja zeg, ik ben er best tevreden over. Een beetje gekliederd met stempelinkt en acrylverf en de vlinder geplakt met alleslijm, toen bleef hij wel zitten. Met dubbelzijdig tape ging dat niet vanwege de babyolie.
Nu ben ik weer bezig met achtergronden maken met de 3d pearl verf van de Ac...
Ik volg de blog van craft sensations en op de post van 24 november staat een leuke kerstkaart en wordt er verwezen naar een filmpje hoe je die verf ook kunt gebruiken. Ik heb ook nog van die tubetjes waarmee je pareltjes kan maken maar dat lukt niet zo goed bij mij dus het ligt er maar te liggen. Nu heb ik het gebruikt en morgen laat ik het eerste resultaat wel even zien, het glanst nogal dus ik denk niet dat ik een goede foto kan maken.
We gaan nu lekker eten, groetjes 

7 opmerkingen:

Diny zei

Wat een super leuke kaart Marja!
Groetjes Diny

Crealientje zei

Marja wat een prachtige kaart!
Oefening baart kunst. Heel mooi van kleur en je vlinder super.
Ben benieuwd naar je volgende creatie.
Liefs Crealientje.

Nelleke zei

Wouw superkleuren. Leuk hè om er mee aan de slag te gaan. Jouw filmpje ook even bekeken. Leuk idee. Groetje,s Nelleke

Joanne kramer zei

Wat super mooi! De vlinder komt goed uit zo. groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja
Mooi zeg, dit kaartje en ja soms moet je even experimenteren voordat je krijgt wat je eigenlijsk bedoelde! Het filmpje ga ik straks nog even bekijken ben ben benieuwd naar de 3d paint creatie!
LiefsMartha

Daphne zei

Deze is zo mooi mam.
Ik mocht hem al in het echt bewonderen, nóg mooier.
Oefening baart kunst.

Annerieke zei

Prachtige kaart Marja, mooie kleuren heb je gebruikt. Leuk dat je zo bezig bent met allerlei materialen.