woensdag 8 augustus 2018

Ietsje veranderd.

De kaart die ik in mijn vorige post zette vond ik toch een beetje saai voor een kleine jongen. Ik liep er steeds aan te denken en opeens ging er een lichtje branden (ik denk dan ook meteen aan Willy Wortel met dat lampje boven zijn hoofd )
Ik heb er wat "spikkels" bijgemaakt en vind hem zo toch wel wat vrolijker.
Rest mij nog te vermelden dat ik het idee van pinterest heb en wel van Anneke van www.somefiddlingonthekitchentable.blogspot.nl
Nu het wat koeler is worden we allemaal weer wat actiever denk ik.
Fijne dag.

3 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Eerlijk is eerlijk het kaartje oogt nu nog vrolijker, leuk bedacht!
Liefs Martha

GerJanne zei

Ja, je hebt helemaal gelijk: nu is hij nog leuker!!

marenmat zei

Zo is ie idd nóg vrolijker! Al vond ik m zonder spikkels al erg leuk.

Groetjes Marlies