woensdag 1 augustus 2018

Daar ben ik weer eens.

Met deze warmte komt er bij mij niets uit mijn handen wat betreft kaarten maken. Onder ons gezegd kan ik er niet zo erg goed tegen maar dat is bijna zondig gezegd in aanwezigheid van mijn gezin, het zijn zonaanbidders man en dochters houden heel erg van dit warme weer.
Ik klaag niet hoor want het is beter dan regen en kou in deze maanden. Hoewel ik het wel vervelend vind voor onze boeren.
Ondertussen ben ik ook, tussendoor, geopereerd en de galblaas is verdwenen. Ik had een chronische ontsteking en een dertigtal steentjes erin. Ik ben blij dat het achter de rug is en voel me weer goed.
Nu heb ik nog wel een aantal kaartjes gemaakt voor de zomerchallenge en degene die ik hier plaats had als onderwerp: sleutels. Ik had vorig jaar een achtergrondje gemaakt van restjes gelli prints, die gescheurd, opgeplakt met mod podge en nog wat mod podge er over heen. Het plaatje kwam uit de krant of de flow, dat weet ik even niet meer.
Ook hadden we nog een onderwerp: gebruik een Taartkleedje. Dit is ook op een gelli print gedaan en het idee heb ik van pinterest gehaald.
Heel veel groetjes en een fijne avond.

4 opmerkingen:

Daphne zei

Leuk hoor mam, vooral die tweede, met dat jurkje, héél Goois😉.

Nee, we klagen maar niet, maar ik weet dat je het erg warm hebt en er niet zo goed tegen kan.
Hou vol, lekker niks doen, in de schaduw, als het kan beetje in de wind.
Wij genieten er volop van, maar soms, héél soms vind ik het ook bijna te warm hoor......niet hardop zeggen!!

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat een enige kaartjes! Lekker zomers van kleur en dat jurkje is erg leuk!
Ik kan er ook niet zo goed tegen en ben blij dat het vaak wel waait. Anders is het niet uit te houden. Als het maar onder de 30 graden blijft, maar ja dat hebben we niet voor het zeggen!
Had je mijn kaartje nog gekregen? Of ben je vlak na je operatie naar de camping gegaan?
Groetjes,
GerJanne

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Fijn dat je er weer bent in blogland met leuke kaartjes heel vrolijk!
Nog fijne r is dat je weer helemaal bent opgeknapt!
Liefs Martha

marenmat zei

Wat fijn dat je weer opgeknapt bent! Het is toch niet niks zo'n operatie.
Mooie kaartjes, vooral met het jurkje. Volgens mij heb ik er ook ooit een zo een gemaakt.

Groetjes! Marlies