woensdag 30 december 2015

Jarig op 1 januari

Dat vind ik altijd van die vervelende dagen om jarig te zijn zo rondom sinterklaas, kerst en oud en nieuw.
Bij ons in de familie zijn er wel een aantal, lastig in al die drukke dagen ook nog een verjaardag maar mijn kapster zei vorige week: "ach je went er aan en weet gewoon niet beter, doen we het met kerst rustig aan!"
Vroeger vierden wij onze trouwdag, zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn vorige bericht, op 27 december,altijd met een bioscoopje en ergens eten, dat hebben we later maar afgeschaft. Ik heb wel eens met een kind op schoot gezeten in de bioscoop omdat oma opeens meeging en het zo druk was dat het bijna niet mogelijk was om op te letten wie er allemaal naar binnen gingen.
Maar nu de kaart, het gaat uiteindelijk om een verjaardag. Ons buurjongetje is 1 januari jarig, wel een goed begin van het nieuwe jaar. Hij wordt al weer drie jaar en het is een aardig boefje.
Ik heb uit mijn archief een "oud" voorbeeld gehaald omdat ik even een beetje de inspiratie kwijt ben, ik ben nog steeds bezig met kerstkaarten maar de laatste voor dit jaar komt vandaag wel af.
Het voorbeeld van de kaart heb ik wederom van Pinterest.
Allemaal een goed uiteinde en een geweldig begin van 2016!!!

en vergeet ik nog dat ik uiteindelijk niet 3 maar 4 nieuwe volgers erbij heb gekregen nadat ik, "snikkend" vermeldde dat ik terug was gevallen van 60 naar 59 en ik 60 zo'n mooi rond getal vond. Welkom 4e volger.

5 opmerkingen:

Rosina zei

Heel leuk en feestelijk kinderkaartje Marja...

Groetjes en een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2016!
Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
volgens mij heb je er nu 63... je kaartje is erg leuk met de feestmutsen..topkaartje, voor een jarig boefje..
fijne jaarwisseling,
groetjes,
Ans

Willy zei

Super leuke kaart Marja, grappig zo met die hoedjes!! Jij ook een hele fijne jaarwisseling en en gezond en creatief 2016!!

Nelleke zei

Wat een drukte heb je zeg, en nog van harte gefeliciteerd met jullie 50 jarig huwelijk. Niet niks zeg, zeker iets om toch te vieren. Mooie aart ook voor je buurjongen. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2016. Groetjes, Nelleke

Martha zei

Hoi hoi Marja,
leuk kaartje heb je gemaakt voor dat boefje!!!
Leuk verhaal ook weer!
Een hele fijne jaarwisseling en supercreatief 2016 toegewenst!
Liefs van Martha