zondag 1 maart 2015

Meegedaan met You can create it.

Vorige maand zag ik bij diverse bloggers dat zij mee hadden gedaan met You can create it.
Dat vond ik zo leuk dat ik me voor een half jaar heb opgegeven, ik hoop dat ik het volhoud. Je kunt hierover alles op hun blog lezen.
Ik vond het papier heel erg mooi dus ben eerst in mijn hoofd aan de slag gegaan en daarna, uiteraard, met mijn handen. De "pareltjes" zijn de rondjes die overbleven na het stansen van het schulprandje en daar heb ik glossy accent op gedaan, dat deed ik nooit eerder maar vind het wel geslaagd. Het plaatje is van velum en komt uit een kaart die ik 10 jaar geleden van mijn schoonzusje kreeg. "Wie wat bewaart die heeft wat". Bedankt Marga. Ik vind het er heel erg goed bij passen.
Dit is het resultaat en ik ben er best blij mee.
Nu nog maar hopen dat ik het voorlopig niet nodig heb.
Als jullie benieuwd zijn wat de anderen er van hebben gemaakt dan kun je dat vinden bij Caro
Fijne zondag allemaal.


Morgen komen mijn creaties die ik gisteren bij Dora heb gemaakt.
Het was weer een heel gezellige dag.

10 opmerkingen:

Susie Wusie zei

Wat een prachtige kaart! Ik heb ook deze keer weer meegedaan, maar vond het erg lastig met die kleuren paars!

Groetjes suus

Monique zei

Mooi gedaan Marja. Ik ga eens kijken. Misschien doe ik ook wel mee.
Groetjes Monique

Diny zei

Prachtige kaart Marja....ik ben benieuwd naar je kaartjes die je bij Dora hebt gemaakt.

Groetjes Diny

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! Mooi gemaakt! Ik ben benieuwd naar de kaarten die je gisteren hebt gemaakt!! groetjes Joanne

Daphne zei

En in het echt is hij nog mooier mam!!
Leuk om te zien dat er met hetzelfde materiaal zoveel verschillende kaarten zijn gemaakt!!
En die "pareltjes", super idee, ga ik echt onthouden.
Kus, van mij.

Rosina zei

Het is jou ook perfect gelukt om er iets moois van te maken Marja...ik vond het best moeilijk als ik eerlijk ben......

groetjes
en een nog een fijne zondag
Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
ik begrijp het niet helemaal, moet je spullen van jezelf gebruiken?? en dan iets maken met een thema?
Ik vind je kaartje mooi en stijlvol, ik heb die mal ook nog, hij blijft mooi..helemaal geslaagd,
liefs, Ans

GerJanne zei

Hoi Marja,
ik begrijp nu helemaal wat je bedoelde gisteren. De bloem is schitterend en past er perfect bij! Heel mooi condoleancekaartje.
En wat was het gezellig gisteren he? Zo leuk elkaar weer te ontmoeten!
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

p.s. en nog bedankt voor je leuke eierdoosje ;-) Ze zijn lekker!!

Martha zei

Hoi hoi marja,
leuk zeg dit idee ik zag het net ook al op Rosina's blog, jij hebt ook iets moois gemaakt!
Liefs van Martha