dinsdag 10 maart 2015

Een bedankje

Gisteren heb ik geprobeerd om via mijn tablet een bericht te plaatsen  maar ik wist niet hoe ik daar een foto bij kon plaatsen. Jammer.
Gelukkig heb ik nog een gewone computer dus dan daar maar weer achter.
Ik had nog zo veel papier over van de workshop bij Dora en daar heb ik maar meteen een bedankje voor haar van gemaakt.
De appel ingekleurd zoals ik het heb geleerd van haar. Verder is er eigenlijk niet zo veel over te vertellen. Ik ga zo maar eens genieten van het heerlijke weer. Ik heb mijn half uurtje lopen al gehad en dat was al genieten.
doei.

4 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Een leuk kaartje met een lente toets ...
Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Dora zei

Hoi Marja,
dit is een hele mooie kaart. prachtige appel met die kleuren. en zo leuk dat blaadje dat over de rand komt. leuk effect.
Dank je wel dat je voor mij een kaart hebt gemaakt.
tot de volgende keer.
groetjes

Ans Gilbert zei

mmm..je appel ziet er heerlijk uit, je zou er zo in bijten..heel mooi ingekleurd!
Leuk dat de blaadjes over de rand vallen en het papier is er top bij!
Liefs, Ans

Anneke zei

Wow, ik vind die appel heel mooi ingekleurd!