dinsdag 8 april 2014

Verjaardag schoonzoon en zus.

Morgen is de zus van onze schoonzoon jarig en wat nog leuker is, hijzelf ook, alleen is hij 2 jaar jonger. In onze familie hebben we iets met verjaardagen op dezelfde datum of bijna op dezelfde datum. Anita wordt 50 morgen en voor haar heb ik een speciale kaart gemaakt.
Zij heeft een neef in Zuid Afrika wonen en zij is daar al verschillende keren geweest.
Voor haar dus een Afrika kaart.
Voor onze schoonzoon, Andy, heb ik een kaart gelift bij Boekenvoordeel. Zij gaven een demonstratiefilmpje met dit voorbeeld en ik had net die kleuren inkt gekocht en de stempels,Die had ik weer bij GerJanne gezien, ging het een beetje uitproberen en bedacht toen dat ik hem aan Andy ga geven. Die laat ik morgen zien.
Dit is even genoeg voor vandaag. Ik heb net demonstratiefilmpjes gekeken bij Sannie (het lukt me niet om te linken maar je kunt haar vinden bij www.tegek.nu ) voor de te gekke krijtjes
 en ga daar mee aan de slag. Heb het gisteren al geprobeerd en ik heb nu gezien wat ik fout heb gedaan (te veel terpentine gebruikt). Het is wel erg leuk om er mee te werken.
Fijne dag maar weer.

3 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

mooi kaart Marja. We heel speciaal zeg een Africa kaart, maar hij zal zeer zeker in de smaak vallen. Groetjes, Ingrid.

Annemiek zei

Wat een leuke kleurcombinatie is dit. Succes met je te gekke krijtjes. Ben benieuwd wat je er van maakt

Daphne zei

Leuk mam en wat een origineel idee!
Ben heel benieuwd naar de kaart van Andy, maar die zie ik straks wel.
Xx