zaterdag 1 februari 2014

Liften bij m'n dochter

Had ik toch opeens een kaart nodig voor een man en wel binnen een uur.
Nu was het zo dat mijn man jarig was maar wij moesten naar onze kleinzoon want hij had een prijs gewonnen ivm het opruimen van oud vuurwerk. Dat had hij gedaan samen met zijn opa, moeder en zusje. Je kon de zakken inleveren en een prijs winnen. Van de ongeveer 150 kinderen werden er 5 geselecteerd, heel leuk, van ieder dorp in de omgeving van Raalte 1 kind.
Mylo koos voor 10 vrijkaarten voor het zwembad en een WK wedstrijdbal. Een hele happening.
Ze mochten bij de wethouder van sport komen en opa wilde mee. Het slechte nieuws was, volgens Mylo, dat dat ging gebeuren op opa's verjaardag. Ach, dat vond opa helemaal niet erg. Het was heel gezellig, oma, pappa en mamma en zusje mochten ook mee. We kregen allemaal een heerlijk gebakje, voor de kinderen limonade en voor de "groten" koffie of thee.
Wat een feest, weer eens wat anders dan thuis visite ontvangen.

 
Maaaaaar....... wat heeft dat nu met het liften bij mijn dochter te maken??
Dat zet ik dan maar in een volgend bericht want ik krijg de derde afbeelding niet meer geplaatst.
Voor jullie allemaal een goed weekend gewenst. Groetjes Marja.

1 opmerking:

Rosina zei

Gefeliciteerd met zo'n lieve kleinzoon Marja....die weet van aanpakken en leuk dat hij daarmee in de prijzen is gevallen...heerlijke gebakjes in die doos...jammie jammie....


Groetjes Rosina