zaterdag 1 februari 2014

En deze had ik ook nog...

Ja ik ben vandaag weer eens lekker bezig geweest. Dat heb je weleens, je gaat naar je hobbyplekje en opeens lukt alles.
Ik had nog 2 kleine plaatjes liggen van de Paddington beer en kreeg het idee om daar maar ATC's van te maken. Zo lekker die kleurtjes bij elkaar. Vroeger was ik al gek op rood en blauw. Maakte voor mijn dochters
veel dingen in rood en blauw en, zo gek, nu dragen ze heel vaak groen, bruin en grijs en zwart. Eigenlijk nooit meer rood en blauw.
Dat realiseer ik me nu net.
 Hier de Paddingtons en groetjes maar weer.

8 opmerkingen:

Annemiek zei

ooo, die zijn ook leuk. Ik was ook altijd gek op paddington. Heb er nog eens een heel alfabet van geborduurd voor op de kinderkamer

Rensina Steursma zei

Oh deze zijn ook schattig zeg!
Heel leuk die beertje Paddingtons :)

GerJanne zei

Ha Marja,
wat een leukerdjes zijn dit! Paddington heeft altijd iets vertederends...Leuk je mailtje over de gebruiksaanwijzing. Het is echt beter om ze wel te lezen, ja....en laat dan de familie maar kletsen hoor. Als ik weer eens iets heb zegt Peter: RTFM. Read The F........ Manuel.;-)
Groetjes,
GerJanne

Daphne zei

Ja man, logisch, rood en blauw is zooooooo jaren 80 ;-)
Leuke ATC, dat blijft toch ook wel eg leuk om te doen he?!

Ingrid Reyners zei

Ja ik hou ook heel erg van deze kleuren, en van stipjes, dus vindt je het gek dat ik je ATC-tjes helemaal geweldig vindt??! Groetjes, Ingrid.

Willy zei

Jij hebt de flow te pakken hè?!! Super leuk zijn deze, en rood en blauw is idd een erg mooie frisse combinatie!!

Durvina zei

Wat een leuk duo, en de kleurtjes zijn ook geweldig.

groetjes, Durvina

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat een leuke kaartjes,
mooi gemaakt, ook het kaartje hieronder is erg mooi!
Nog van harte met de verjaardag van je man!
Groetjes van Daatje