dinsdag 26 november 2013

Toevalligheid.

Vandaag ging ik eens even kijken op de blog van Elise of ik misschien haar give away had gewonnen. Niet dus maar de gelukkige winnaar werd weergegeven in ??????? toen ik daarop drukte kwam ik terecht op de blog van Mariël en zij had, tot mijn verrassing, hele leuke Kersthangers gemaakt van gordijnringen, je weet wel van die oude houten.
Nu wil het toeval dat we net een week geleden een schoenendoos met deze dingen in ons handen hebben gehad. Ik heb ze geloof ik al 32 jaar, eerst voor onze gordijnen. Mijn man wilde ze wegdoen, zo van: deze kunnen toch ook wel eens een keer weg?
Daphne en ik riepen gelijk: oh nee, daar moet toch eens iets leuks van te maken zijn! Tegelijkeretijd een vraag erachter: maar wat???? En dat heb ik nu gevonden op de blog van Mariël, dank je! Ga maar eens kijken bij haar.
Nu nog zien dat ik ze in huis krijg want ze liggen in een schuur, 20 km verderop (bij Daphne)
Morgen wil ik ze oophalen en dan maar eens kijken wat ik ervan ga maken, wel zoiets als Mariël heeft gedaan.

Ik wilde ook nog 2 kaarten toevoegen maar dat lukt dus niet, vreemd.
groetjes Marja

1 opmerking:

Willy zei

Ha, ha...zo moeder zo dochter. Ben benieuwd naar de resultaten!