woensdag 18 september 2013

Heel verdrietig!

Afgelopen zondag is een vriendin van Daphne overleden, zij was pas 40 jaar en moeder van een meisje van 8. Zij is weer een vriendinnetje van onze kleindochter en ik heb een paar keer met de meisjes heel gezellig geknutseld.
Ik wilde voor het meisje een kaartje maken maar, lieve hemel, wat maak je dan?
Bij Sanne  vond ik een scetch van omadee en kon ik gelukkig mee uit de voeten.
Ik hoop niet meer voor zo'n gelegenheid iets te hoeven maken en bloggers... geniet van het leven.

Allemaal een goede dag gewenst.
groetjes Marja
en met deze kaart doe ik mee aan de schetsuitdaging van omadee, hier de schets:

3 opmerkingen:

Daphne zei

Jeetje, dat is echt verdrietig! Wat een lief kaartje heb je gemaakt :)

Groetjes, Daphne

Unknown zei

Och wat een naar bericht, heel veel sterkte gewenst met dit verlies. Je hebt een heel lief kaartje gemaakt.

liefs, Joke

Daphne zei

En wat was ze er blij mee mam!!!!
Helemaal omdat deze kaart speciaal voor haar was en voor niemand anders (alhoewel je er wel de groetjes en sterkte overbracht voor haar vader)
Ze heeft hem zelf gelezen en in haar bewaar doos gestopt, daar zal ze de komende tijd nog wel vaak in kijken denk ik.
Knap gemaakt, voor zo een moeilijke gelegenheid.
En......HEEEEEEL lief van je.
Xx