donderdag 14 maart 2013

Een "blokje" waar ik niets mee kan..

Hebben jullie dat ook wel eens, zo'n blokje papier waarvan je denkt: Wat moet ik hier mee?
Dat had ik met het blokje waar ik deze kaart mee heb gemaakt.
Ligt al een jaar of 2 in de kast en iedere keer dacht ik: "Tja...." keek er eens naar en wist het niet. Dus weer terugleggen.
Een paar weken geleden heb ik er uiteindelijk een kaart meegemaakt, zie op 3 februari j.l.
Ik was toen te laat voor de liftchallenge maar vond het kaartje toch wel leuk. Nu wilde ik het weer eens proberen en dit is het geworden, ik vind het een beetje jaren 50 idee hebben en nu doe ik wel mee met de liftchallenge. Ik deed mezelf wel een beetje ""geweld" aan want eigenlijk had ik meer zin in geel en oranje en wit en groen maar oké daar gaan we nu dan maar mee aan de gang.
Heel veel groetjes maar weer en een fijn week end. Misschien gaan wij weer aan de Pipowagen van Daphne werken, de laatste lootjes voor hij naar buiten mag.

7 opmerkingen:

Rensina Steursma zei

Hij is leuk geworden zeg!

Cornelie zei

Ja, dat herken ik wel hoor! Maar de tijd komt vanzelf! Ik vind je kaart heel erg leuk geworden! Bedankt voor het meedoen!

Martha zei

Hoi hoi Marja,
je ik herken het ook wel, soms weet ik me ook geen raad met het designpapier, maar het is je gelukt, een hele mooi kaart geworden!
Groetjes van Daatje

Patricia Wanten zei

En wat maak je dan met een papierblokje dat je wel ziet zitten. Dit is gewoon een super leuke kaart.
Groetjes

Patricia

De Creakeet van Peet zei

net of zonder geweld het is een super leuke kaart geworden en idd een beetje jaren 50 heeft het wel maar daar hou ik persoonlijk wel van..knuffies peet

Marjan zei

Ik ken dat ook wel, maar dit papier vind ik erg leuk en je hebt er een supermooi liftkaartje mee gemaakt, Marja! Dank je wel voor het meedoen!

Nadine zei

Zeer herkenbaar, maar knap dat je er toch iets mee hebt gedaan! Leuke kaart is het geworden met leuke cirkels. Bedankt voor het meedoen met onze challenge.