zondag 3 februari 2013

Ach, zo leuk, weer een nieuwe  volger erbij welkom Patricia. Ik had in mijn profiel geschreven (wat nu is verdwenen omdat ik google+ heb ingesteld)  dat ik veel met Daphne knutsel of in ieder geval praten we er veel over. Ik heb haar er toe aangezet te gaan knutselen maar zij is veeeeeel creativer dan ik. Dat vind ik, als moeder natuurlijk prachtig. Nu is het zo dat ik bij haar te rade gaat en zij niet meer bij mij.
Ik ben een blog gestart omdat ik graag mee wilde doen met de challenge van liftchallenge. Kwam er gisteravond achter dat die gistermiddag om 12.00 uur was gesloten. Nou ja dan de volgende keer.
Ik zal mijn kaart  vanmiddag wel op mijn blog zetten, daarvoor moet ik eerst naar zolder lopen, fototoestel opzoeken enz. enz. dus het duurt wel even.
Fijne zondag verder.

3 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Welkom in blogland ...
heb me ook maar aangemeld zo kan ik ook jouw avonturen volgen!
Nog een fijne zondag,
liefs Valerie ♥

Patricia Wanten zei

Leuk is het een hobby kunnen delen met je dochter. De mijne zijn 13 en 15 en hun creatieve ideeën gaan de mijne voorbij. Gelukkig hebben ze me (voorlopig althans) nog wel eens nodig om de uitvoering daarvan.
Nog een fijne zondag.

Groetjes Patricia

Elizabeth zei

ga zo door... aldoende leert men. Zo zijn we allemaal bezig geweest. En het is gewoon leuk om dingen te delen op deze manier.