zaterdag 25 februari 2023

Uitdaging met Daphne

Vandaag ben ik later dan anders want...... gisteren is de corona pandemie "over" verklaard en Ed en ik testen allebei positief. Zijn we al die jaren zo voorzichtig geweest maar carnaval haalt dan toch nog een kunstje met ons uit en ik heb er niet eens aan mee gedaan. Gisteren ging het nog wel een beetje maar vanmorgen voelde ik me erg  belabberd dus ben lekker weer naar bed gegaan en heb nog een uurtje geslapen en daar ben ik wel een beetje van opgeknapt. Ik hoest vooral erg.  Dus nu maar uitzieken. Het is niet anders.

Deze maand bedacht ik het onderwerp van de kaarten, heel makkelijk, "gebruik dit model" met afmetingen er bij.

Ik gebruikte mijn nieuwe dp van SU voor Daphne en voor Ariënne een paar ansichtkaarten die ik al heel lang had liggen.

Ik wens jullie een mooi weekend en laat het hier bij .




 

12 opmerkingen:

!neke zei

Nou zeg ....covid ... beterschap !!!
Gave kaarten !
Groeten Ineke

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Marja. En beterschap!

Angélique zei

Heel mooie kaarten. Ze zijn zo anders dan die van Daphne, jullie hebben er beiden wat moois van gemaakt, leuk model is het.
Heel veel beterschap!

Daphne zei

Ze zijn erg leuk hoor mam.
Die van mij, met het mooie papier, ik ben er bij mee.
En die van Ariënne, die is helemaal in de voorjaar sfeer, ik word er vrolijk van.
Niet vrolijk word ik van je vetdere bericht.......bah, stomme corona!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ah nee toch, wat vervelend Marja. Hopelijk knappen jullie snel verder op. Je laat twee hele mooie kaarten zien, ik ben vooral fan van de onderste. Heel fleurig qua kleur en met die leuke bloemen. Beterschap voor jullie beiden.
Lieve groetjes Miranda

Wilma zei

Wat 'n strop in huize Kenter! Op de valreep toch nog net positief testen... Sterkte en voorspoedige beterschap allebei!
Je hebt wel 2 hele mooie kaarten Marja, heel gaaf gedaan zo. Mooi model is dit ook.
GROET, Wilma.

Martha zei

Ah beterschapvoor jullie Marja
Je kaarten zijn erg leuk, mooi model met leuk dp
Liefs Martha

Freubelmina zei

Jeetje wat balen zeg! Hopelijk voelen jullie je snel beter hoor!!
Je kaartje zijn prachtige, vooral die onderste vind ik erg mooi van kleur xx

Sarah zei

Oei.... Rusten en nog eens rusten. Er zit niks anders op. Je kaartjes zijn prachtig. Je koos mooie bloemen uit! Veel beterschap x

Anita van Deur zei

Erg mooi zijn deze kaarten Marja. Wat erg dat jullie nu toch nog C hebben gekregen hopelijk valt het mee, beterschap voor jullie beide.

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes Marja!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes en beterschap hoor,
Diny

Elly zei

Een prachtige stel kaarten heb je gemaakt. Ja ben je voorzichtig en toch zijn jullie nu aangestoken, wens jullie veel beterschap.
Groetjes Elly