donderdag 16 februari 2023

Eindelijk.

 En met "eindelijk" bedoel ik dat Daphne en ik  weer eens een dagje met elkaar hebben kunnen knutselen. We hebben terug gedacht, op 7 maart 2020 was de laatste keer. Toen waren we net "op orde" na onze verhuizing en hebben we hier samen gezeten en gezegd "dat gaan we weer vaker doen hoor" maar toen brak corona uit en is het er nooit meer van gekomen, ook wel omdat Daphne nu werk heeft met wisselde tijden dus werd het een beetje moeilijker om af te spreken. Maar nu kwam het er dus echt van.

We hebben heerlijk zitten knippen en plakken en snijden en kletsen, echt "kletselen" en Ed heeft er zijdelings ook van genoten om ons er zo mee bezig te zien en horen. Hij had voor een lekkere lunch gezorgd dus ook dat was fijn. Het was het voor Daphne ook rustig omdat ze Floor mee kon nemen, die gekke Floor, geeft altijd een blafje als de klok slaat want ze denk dat het de bel is maar toen er iemand aan belde blafte ze niet ha, ha. Het was ook nog eens heel  lekker weer dus we zijn nog twee keer met haar wezen wandelen. Ik achter de rollator maar dat hoeft nu niet meer van de fysio, dat is echter een ander verhaal.

Mijn kerstkaart heb ik af gekeken van Daphne want ik had helemaal geen idee wat we zouden moeten doen, dus een kerstkaart leek ons wel makkelijk omdat we die dan vandaag bij52 WTC kunnen plaatsen.

Ik koos echt voor het gemak en heb Daphne bijna helemaal gevolgd, ik ben ook wat langzamer want tegen één kaart van mij heeft zij er geloof ik wel drie gemaakt, ach ja ik ben dan ook wel ietsje ouder.

We hebben een heerlijk dagje gehad en a.s. maandag doen we het weer.

Fijne dag en liefs

 

19 opmerkingen:

karin zei

Dat is ook een mooi kaartje in hetzelfde modelletje en papier. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Daphne zei

En gezellig was het zeker!!
Ik vind de tekst op jouw kaart zo verschrikkelijk leuk. 🥰
Wat zo grappig is, jij maakte weer een hele andere kaart, terwijl we beide hetzelfde model gemaakt hebben en ik nog eens 1x hetzelfde dp.
Leuk is dat hè, dat er dan toch zulke verschillende kaarten uit komen.
Was een goed idee om een kerstkaart te maken, hadden we vandaag meteen iets te plaatsen alle 2.
Maandag gaan we iets anders doen hoor, nog even bedenken wat.

Annemarie en Merit zei

las bij Daphne al dat jullie het zo leuk hebben gehad, ik zou het ook voor geen goud willen missen het samen knutselen met Merit....soms gaat er wel eens een week voorbij dat het niet gaat, zijn we beide uit ons hummetje.
En jullie hebben ook nog prachtige kaarten gemaakt, heerlijk beide aan de kerstkaart....Op naar maandag.

Gezellig dat je er vandaag weer bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

erg leuk om samen te knutselen, ik las het al bij Daphne.
groetjes Alma

Marijke zei

Ik las bij Daphne al dat jullie zo'n gezellige dag hadden en een mooi kaartje hadden gemaakt! Jouw kaartje is ook een mooie geworden met dit modelletje. Geniet van de aankomende maandag en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk zo'n gezellige dag samen, dat zijn dagen met gouden randjes vind ik. Je kaart is heel mooi Marja, leuk model blijft dit en je hebt hem feestelijk aangekleed.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Wat een gezelligheid !!!
Mooie kaart geworden !
Groeten Ineke
DT52WTC

Jantine zei

Jouw kaart is ook prachtig geworden, Marja! Leuk om dat zo samen met Daphne te doen. Ik mis de kletselmomenten met mijn moeder, helaas is ze er niet meer.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Las vanmorgen bij Daphne dat het een
Zeer geslaagde kuntsel date was. Je kaart is prachtig!

Wilma zei

Je hebt een hele mooie Kerstkaart gemaakt Marja, tijdens jullie knutselmiddag. Gaaf model is dit ook. Fijn dat jullie zo hebben genoten en was voor herhaling vatbaar begrijp ik! 🙂
Fijne avond nog.
GROET, Wilma n

Antjes kaartcreaties zei

Je kerstkaart is prachtig geworden Marja. Wat een mooi papier en plaatje en wat een leuk model. Gezellig dat je samen met Daphne geknutseld hebt. Lekker genieten van het samen bezig zijn.
Groetjes Antje

Angélique zei

Zo gezellig samen knutselen! 2020? Dan werd het zeker hoog tijd! Heerlijk dat jullie ondertussen door je man 8n de watten zijn gelegd.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt, een heel leuk model met mooi papier en een heel leuke tekst.

jackelien zei

Prachtig model en mooi uitgewerkt.
Gezellig toch samen knutselen.
Groetjes Jackelien

Sarah zei

Zo fijn dat het eindelijk kon! Ik zie jullie daar zo zitten en genieten. Mooi resultaat. X

Anoniem zei

Wat gezellig met je dochter freubelen, te lang niet meer gedaan. Voor herhaling vatbaar, ik lees maandag weer. Je maakte een mooie kaart, mooi model ook. Geniet maar na! Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Ohhhhh dat is inderdaad lag geleden zeg! Sjee, dat had ik niet in de gaten. Het klinkt allemaal ook heel gezellig. En je kaart is prachtig. Mooi papier is het en die tekst is helemaal geweldig! Ik heb dit model ook een paar keer gemaakt. EN nu ik zie bij jou die kant waar je tekst op kunt schrijven denk ik: dat ik daar niet op kwam!

Elly zei

Super dat jullie weer zo genoten hebben samen, ja dan vliegt die tijd echt he.
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Wat fijn dat jullie samen zo genoten hebben, en voor Ed is dit zeker genieten op de achtergrond…alleen al dat gekeuvel van jullie samen, heerlijk! En dan die gekke Floor hihi.
Dan je kaartje Marja…het is een plaatje, leuk model en prachtige gepimpt! Ben nu al benieuwd wat jullie maandag gaan doen!
Liefs xx

Martha zei

Wat fijn xo samen met Daphne te kunnen knutselen, Marja
Na zo'n lange tijd!
Jullie hebben een leuk dagje gehad, las ik ook bij Daphne
En nog verwend ook!
Mooie dag met een gouden randje!
Prachtige kaart als resultaat
Fijne dag liefs Martha