donderdag 23 februari 2023

Kerstkaarten dag.

 En zo krijgt donderdag een heel andere naam, ha, ha.

Na dat Daphne vorige week een dagje kwam kletselen, mocht ik van haar twee blokken kerst dp even bij me houden. "gebruik maar wat je wilt hoor!".  Lief hè. Ik ben er de dagen daarna mee aan de slag gegaan en heb er een paar kaarten mee gemaakt waaronder deze. Ik vind dat roze met zwart zo leuk en heb met plezier de kaart gemaakt. Ik link hem weer naar 52 wtc.




Hoe het met mijn verjaardag ging post ik morgen. 
Liefs en een fijne dag.


14 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Prachtige kaart met dit mooie papier.
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit is één van mijn favoriete papierblokken en je hebt er een heel mooi model kerstkaart mee gemaakt Marja. Lief dat je die van Daphne mocht gebruiken.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

heel leuk kaartje met inderdaad prachtig papier, lief dat je het blok even mocht gebruiken.
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en MeritDT52WTC.

Marijke zei

Ik vind dit ook zulk mooi papier en de combinatie van roze met zwart ook prachtig! een mooi kaartje heb je gemaakt en gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

Epie zei

Superleuk modelletje en mooi papierblok heb je gebruikt
En zo heb je weer een kaartje af , fijne dag
Groetjes Epie

Henriët zei

Wat een leuke kaart en een leuk modelletje. Lief van Daphne dat je het papier mocht gebruiken.
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Fijn dat jullie weer lekker gekletseld hebben, jij maakte een mooie kaart met het prachtige papier Marja xx

Wilma zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Marja met dit gave DP. Mooie kleurencombi inderdaad.
Fijne avond nog.
GROET, Wilma.

Daphne zei

Het blijft mooi papier hè mam, ik vind dit ook 1 van mijn mooiste blokken.
Het model is zo leuk, ik ben blij dat je het gevonden hebt en het meteen door hebt gestuurd naar mijn.
Dit is een heel lief kaartje.

Angélique zei

O, wat een gave kaart, heel mooi gemaakt!

GerJanne zei

Ja, dat kwam natuurlijk omdat ze jouw blok aan het plunderen was op jullie kletseldate! Snap ik wel....Maar je kaart is enig! Leuk model en dat papier is ook supergaaf! Ik heb er ook nog wat van.

Martha zei

Prachtige kerstkaart, Marja
Zeker door het mooie dp maar ook het model vind ik prachtig
Fijne dag liefs Martha

!neke zei

Super mooi met dit gave DP !
Groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kaart, dat papier is idd heel mooi.
Groetjes
Nancy 52WTC