vrijdag 24 februari 2023

Mijn verjaardag de 20e.

 Dit jaar viel mijn verjaardag midden in het carnaval gedruis. Dat wordt hier in Zwolle uitgebreid gevierd en man, oudste dochter, kleinkinderen doen er allemaal aan mee. Ik vind het leuk voor ze "als ik maar niet mee hoef" 😂😂 Voor mij is het te druk, te veel lawaai en te vermoeiend en nu helemaal met twee kunst knieën. Ed ging om ongeveer 13.00 uur de stad in en was alle dagen weer om ongeveer 18.30 thuis. Zoals hij zelf zei: "heel gedoseerd". Hij heeft geen zin meer om 's avonds nog in de stad te blijven. Hij neemt veel foto's en is daar later nog druk mee om ze naar allerlei mensen op te sturen via de mail. Jade, onze kleindochter doet dan weer mee met een grote groep maar niet in Zwolle. Zij zijn weken bezig geweest met de opbouw van een wagen en de dames vormden een dansgroep achter de wagen. pfft, zaterdag meer dan een uur dansend in de optocht in Heino en zondag ook in Raalte. Daarna dinsdag avond nog in Lemelerveld in de lichtjesoptocht. Ze moet volgens mij helemaal "kapot" zijn. Ik heb er nog niets van gehoord. Tussendoor heeft ze ook nog het feest gevierd. Maar ja ze is nog jong. Ook Mylo, onze kleinzoon vierde het feest, daar heb ik niet zo veel van mee gekregen. Maar goed, zij konden dus niet op mijn verjaardag komen en heb ik het lekker rustig gehouden. Ik zou van alles met Daphne gaan doen maar het werd uiteindelijk een dagje samen "kletselen" met Floor (hondje) erbij echter zonder de catering van Ed  (snik) dat moesten we zelf doen en we hadden er bijna geen tijd voor. Ik werd wel een aantal keren opgebeld dus bleef een beetje achter met het kaarten maken. Daphne had er geloof ik 6 bijna klaar tegen mij 2 maar we hadden een leuke dag en ik heb genoten. Ik heb 21 kaarten gekregen, zo leuk waaronder 11 zelf gemaakte. Ik heb iedereen bedankt via de blog maar ook hier dan nog maar een keer. Bedankt voor jullie mooie kaarten!! Ze hangen aan de muur en kast en blijven daar voorlopig wel even.

Nu een van de kaarten die ik afgelopen week heb gemaakt. Ik heb mooi dp gekocht van SU, bijbehorende stempels en een pons en daar uitgebreid gebruik van gemaakt, diverse kaarten al gemaakt met veel plezier.

Van een vriendin kreeg ik een tijdje geleden veel blauw kaartstock en papier, het past er mooi bij, dat werkt ook heel fijn.

en hierna nog een paar


Leuk hè. En ik heb er nog meer, die komen nog wel een keer.

Fijne dag en groetjes
 
  


7 opmerkingen:

Wilma zei

Je hebt prachtige kaarten gemaakt Marja. Het draagt bij aan de feestvreugde! Wat ander DP al niet kan doen. Ik mocht afgelopen maandag 67 kaarsjes uitblazen...😊
Alvast een goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Alsnog gefeliciteerd Marja (misschien heb ik het al eerder gedaan maar dat weet ik niet zeker dus bij deze 🤣🤣). Gezellig klinkt dat allemaal maar ik heb carnaval ook aan me voorbij laten gaan hoor. Mijn dochter is met haar vriend wel geweest maar ik kreeg gisteren een appje dat haar vriend corona op heeft gelopen dus dat is weer minder. Fijn dat Daphne en jij weer zo gezellig geknutseld hebben en ik vind je fleurige kaarten heel mooi geworden. Alles past zo mooi bij elkaar. Fijn weekend vast.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Wat een mooie kaarten en super gefeliciteerd nog met je verjaardag.
Het klinkt gezellig jullie hobbydagje, en carnaval ja wij zijn ook grote vierders, dit jaar maar 3 dgn weggeweest, manlief niet lekker en ik was ook te moe na 2 dgn hossen hahaha.
Groetjes Elly

Angélique zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Gezellig zo samen met Daphne, wel een beetje jammer dat de catering het af liet weten, haha.
Je hebt prachtige kaarten gemaakt, de kleuren zijn zo mooi samen.

Martha zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt, Marja!
Fijn dat je felicitatiekaartjes hebt ontvangen!
Gezellig dat je met Daphne gezellig hebt kunnen knutselen
Wij doen ook biet aan carnaval, alhoewel we wel zijn kijken naar de optocht hier in berenland
Liefs Martha

GerJanne zei

Ja dat is ook zo, carnaval bij jullie wort ook nog uitgebreid gevierd. Hier in de dorpen om Twello ook. In Twello zelf niets te doen...Ik heb het vaak genoeg meegemaakt in Limburg. Prachtig al die wagens! De optocht was altijd leuk te zien.
Je kaarten zijn heel leuk en mooi allemaal. Het past allemaal goed bij elkaar ook.
Heerlijk als het zo goed lukt allemaal, he?

Freubelmina zei

Klinkt als een heerlijk dagje Marja, en wat maakte je een mooie kaartjes!

Ik wil je hartelijk bedanken voor je prachtige kaartje dat ik mocht ontvangen, hartstikke leuk modelletje en zo mooi gepimpt,ik ben er erg blij mee xx