donderdag 7 januari 2021

Eerste kerstkaart 2021

Bij 52 weeks to christmas is een vraag om een kerstkaart met een kerstman. "Ha", dacht ik, ïk heb al 4 kerstkaarten gemaakt voor dit jaar dus, ik ben zo klaar". Nou, mooi niet, allemaal zonder een kerstman.

😃 en ik had de kerstspullen al opgeborgen. Nu wonen we een stuk kleiner dus heb ik alles bij de hand en snel de kerstdoos weer gepakt.

Tot mijn grote vreugde lag daar een kaartje in wat nog wachtte op een afbeelding en uiteindelijk was ik wel zo klaar.

Bij Martha, heeft een tijdje geleden een leuk  model kaart gestaan, ik heb  een aantal  gemaakt volgens dat model. Zij heeft er ook een beschrijving bij en zo kon ik aan de gang. Ik heb wel even zitten puzzelen hoe het met het trekmechanisme moest maar uiteindelijk met de hulp van Ed, ben ik er uit gekomen.

Nu nog kijken of ik hem geplaatst kan krijgen bij 52wtc.

groetjes allemaal en blijf gezond.



Nu krijg ik het niet voor elkaar om de laatste foto op bovenaan te krijgen 😆 ,maar jullie snappen dat wel toch? 

6 opmerkingen:

Martha zei

Ha Marja, daar is tie!
nou het is goed gelukt, mooi resultaat!
Dat mechanisme heeft mij ook wat hoofdbrekens gekost,
maar uiteindelijk is het me gelukt om het goed te ontwikkelen en dat het werkte!
Fijne dag liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Knap dat je deze kaart na wist te maken van Martha. Ik ga het nog proberen. Leuke originele kerstman Marja en een mooie kaart.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

wat een leuk en origineel model kaart.
Gezellig dat je meedoet met de challenge kerstman op je kaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Mooie kaart, Marja. En dat je nou speciaal de kerstspullen weer hebt opgezocht om mee te doen aan de challenge. Geweldig.
Bedankt dat je meedoet met de challenge van 52WTC "zet een kerstman op je kaart"!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Suzan zei

Mooi kerstkaart heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen met de kerstman Challenge!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Elly zei

Ik vind het zeer mooi.
Groetjes Elly