maandag 11 januari 2021

Ruzie met Norton virusscanner en kaartje voor Saartje

Al een tijdje krijg ik als ik bij diverse medebloggers wil bezoeken van Norton een waarschuwing.

"Dit is een gevaarlijke webpagina. 'Het is uiterst raadzaam deze pagina niet te bezoeken."

Ik denk dat het ligt aan mijn instellingen bij Norton maar kan niet vinden hoe ik het op moet lossen. Uiteindelijk kan ik wel op de blog komen maar kan er dan geen bericht achterlaten. Dus zit ik hier grommend achter mijn computer.

Gelukkig kan ik wel via mijn tel en tablet reageren dus moet het maar via een omweg of....als ik Edge gebruik. Maar dan moet ik het blogadres invullen en kan het niet via mijn leeslijst.



Ik kan niet uitstaan dat ik het niet kan vinden. Ben er net meer dan een uur mee bezig geweest maar weet niet hoe ik het moet deblokkeren. Zo, dat moest even van mijn hart.

Het hondje van Martha is 12 geworden en Martha vond het leuk als we een kaartje zouden sturen. Dus ik ben aan de slag gegaan met de sketch van de egel. Ik heb me alleen niet aan de afmetingen gehouden want daar had ik er al twee mee gemaakt, die komen nog. 

Omdat ik denk dat Saartje een vrouwtje is, kan haast niet missen met zo'n naam, heb ik het in roze tinten gehouden. Inmiddels heb ik gehoord van Martha dat de kaart is ontvangen. Fijne dag en groetjes maar weer.


 

5 opmerkingen:

Ilse zei

Wat een schattig kaartje, echt lief.
Groetjes,
Ilse

Martha zei

Ja Marja het kaartje staat hier te pronken!
Heel mooi vinden wij het!
Vervelend dat je "overbeschermd" wordt door Norton!
Liefs Martha

GerJanne zei

Dat heb ik ook gehad, alleen hoorde ik dat van anderen, dat ze een waarschuwing kregen als ze mijn blog wilden bezoeken. Hopelijk is het snel over! Je kaart voor Saartje is erg leuk!

Elly zei

Wat een leuk kaartje voor Saartje.
Gedoe allemaal in blogland zeg.
Groetjes Elly

Daphne zei

Het s zó vervelend als je niet even lekker ontspannen kan bloggen, BAH!!!
Je maakte een leuke kaart voor Saartje 🥰.
Ik moet wel lachen, ik denk dat Saartje veel kaarten heeft gekregen maar ik denk ook zeker veel met deze sketch😉