vrijdag 15 januari 2021

Challenge DCL





 Op de valreep wil ik nog meedoen aan de challenge van de DCL . Ik ben niet zo goed in het volgen van challenges maar deze trof mij omdat ik het bij Daphne zag.

De bedoeling is om gedeeltelijk te maskeren met behulp van dies.

Nu heb ik,ergens, ik denk in 2016, een idee opgedaan bij Martha . Zij gebruikte kwasten om daarmee te "vegen" en ze gebruikte distressinkt . Dat vond ik erg leuk. Dus ben ik, net als zij toen, snel naar de bekende winkel met de A gegaan om div kunststof kwasten aan te schaffen. 

In plaats van vegen met een sponsje gebruik ik dus een kwast. Eerst inkt erop, dan even afvegen op een stukje papier en dan aan de gang. Ik vind het leuk om te doen (het was te lang geleden) en ben weer enthousiast aan de gang gegaan, heerlijk. Ik heb er nog geen tekst op, dat doe ik later nog. Ik denk bij de oranje versie iets van gefeliciteerd en bij de groene waarschijnlijk iets van sterkte of zo.

Nu de kaarten, het was echt leuk om weer eens te doen.

fijne dag, mooi weekend en groetjes, blijf gezond.

11 opmerkingen:

Ilse zei

Ze zijn echt prachtig, knap gedaan!
Gelukkig ben e nog op tijd om deel te nemen.
Groetjes,
Ilse

Marjan zei

Leuk dat je zo enthousiast raakte en blij was met het proces! Mooie uitwerking, Marja en erg leuk dat je meedoet met DCL, dank je wel.

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze mooi Marja! Leuk dat het met een kwast ook zo goed gaat. Bedankt voor het meedoen met onze DCL challenge.

Daphne zei

Leuk dat je de inspiratie op mijn blog kreeg mam, maar het had ook zomaar op een ander blog kunnen zijn, haha, bijna IEDEREEN deed mee met deze challenge, sommige zelfs 2 keer.
Wat een mooie kaartjes, ik kan niet meteen kiezen welke het mooist is. Qua tekst vind ik dat je wel goed zit, de oranje is vrolijk, de andere geeft rust (of troost).
Ik hoop héél hard dat we binnenkort elkaar weer in het echt kunnen inspireren, dus dat ik weer lekker bij jou kan komen knutselen!!

Martha zei

Prachtig! Marja!
Erg mooi resultaat beide kaartjes!
Leuk dat je door mij geïnspireerd bent
Deze techniek vind ik erg mooi!
Liefs Martha

Rosalien Zwackhalen zei

Ja idd een kwast kan je ook gebruiken. Super leuk gedaan. :)Bedankt voor je deelname bij de DCL.

Monique zei

Ze zijn erg mooi geworden Marja.
Lieve groetjes, Monique

Creatiels zei

Heel mooi gedaan.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Rosina zei

prachtig zijn deze 2 kaartjes Marja..
heel mooi gedaan met je kwasten...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Wat een mooie kaartjes Marja! Het is zo'n leuke techniek. Goed dat je hem nog bij Daphne zag.
En ontzettend leuk dat je ons zo'n schattig kaartje stuurde voor het aanstaand opa- en omaschap. Zo leuk, al die mensen die zo meeleven... Dank je wel!

Angelique zei

Twee hele mooie kaartjes, wat een leuk idee om een kwast te gebruiken ipv een sponsje. Wat een mooi nieuws dat er een nieuw stel is ontstaan op de camping, dat zijn de mooie dingen. Superleuke kaart maakte je met de servetten.
lieve groetjes Angelique