maandag 28 december 2020

Kaartje voor Annebeth

Dat is niet vaak gebeurd, dat ik twee berichten op een dag post. 


Omdat de dochter van GerJanne op 27 december jarig is krijgt ze bijna nooit een verjaardagskaart, wel kerstkaarten en daar schrijven mensen dan en passant ook een verjaardag wens in.. Nu ze dertig werd heeft GerJanne aan div blogvriendinnen gevraagd haar een kaartje te sturen. 

Omdat het onze trouwdag is heb ik iets met deze datum en ben ook meteen aan de slag gegaan. Ik wist dat Annebeth van poezen houdt dus het leuke poesje van de Action heb ik weer eens gebruikt.

GerJanne zette vandaag een foto op haar blog van de kaarten die Annebeth heeft ontvangen en die van mij staat er bij, gelukkig want is deze dagen is het moeilijk te peilen met de post. 

De opname is niet zo heel goed gelukt, ik heb geen goede plek om foto's te maken vanwege de kerst decoraties hier in huis 😀😀.

Heel veel groetjes en liefs

8 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een leukerd, echt een gezellige verjaardagskaart.
Helaas, de mijne is te lang onderweg geweest (of nog, geen idee), maar ach, dan denkt ze nog eens terug aan haar verjaardag als ze de kaart ontvangt.

GerJanne zei

Ja hoor, hij was op tijd! En ze vond hem erg leuk! Hij is ook heel leuk..Dank je voor het sturen, ze was echt jarig!

!neke zei

Wat een leukerd !!!
groeten Ineke

Elly zei

Je kaart is heel mooi voor de dochter van GerJanne.
Groetjes Elly

Daphne zei

Schattige kaart.
Ik heb net gezien hoeveel kaartjes Annebeth heeft gekregen, nou, die was echt wel jarig!!

Martha zei

Leuk kaartje Marja!
Nog van harte met jullie trouwdag! 55 jaar das niet mis!
Fijne dag liefs Martha

Creatiels zei

Hele leuke kaart voor Annebeth. Mooi gedaan.
Fijn eindejaar, geniet ervan in jullie bubbel en hou jullie gezond
Groetjes
Els

Ilse zei

Toevallig kom ik hier op jou blog terecht... wat een leuke kaart.
Ik kijk nog even verder en sluit me aan bij je volgers.
Groetjes,
Ilse