woensdag 30 maart 2016

Het kaartje voor Ariënne

Ik was zo in de ban van de glaasjes met bubbels dat ik helemaal vergat om de kaart die ik had gemaakt nog even goed op de foto te zetten.
Gelukkig is mijn man nog steeds aan het werk in het huisje van Ariënne (planken in kasten en vandaag planken in de kelder en wijnrekken erbij)  dus heb ik hem opgebeld om te vragen een foto te  nemen.
Inmiddels is Ariënne ook thuis en belde om te zeggen dat zij erg blij was met de planken. Nu kan ze haar schoenen uit pakken, ze heeft er nogal wat.
Vorige zomer heb ik een poging gedaan om mee te doen met de zomerchallenge van de craftorij, dat is me niet gelukt, te veel huis/camping vice versa. De bedoeling was om op het formaat van een Hema postcard iets te maken naar een onderwerp wat elke dag werd opgegeven, twee maanden lang. Heel leuk en ik heb genoten van de inzendingen.  Ik heb er ongeveer 4 gemaakt en deze was overgebleven, het onderwerp was: maak een kaart met restjes papier. Hoe kon ik weten dat hij nu zo goed van pas zou komen.
Paars daar houdt Ariënne van, de achtergrond is een gelli plate afdruk en de huisjes zijn van restjes, dat hadden jullie al begrepen natuurlijk.
Groetjes maar weer.

11 opmerkingen:

Sientje zei

Je kaartje is echt helemaal top. Lekker vrolijk ook.

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Marja....wat ben je toch creatief!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi je kaartje voor je dochter...wat creatief van je om dat zo mooi met die restjes te maken...

groetjes Rosina

Monique zei

Wat is ie leuk! Je brengt me op een idee. Dank je wel.
Groetjes, Monique

Willy zei

Wat heb je dit ontzettend gaaf gedaan Marja, leuk idee!!

Unknown zei

Je hebt een ontzettende leuke kaart voor je dochter gemaakt. Leuk om op deze manier alle restjes te gebruiken.

Fijn weekend, Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zo zie je maar Marja, als je wat bewaart...Ik vind hem heel leuk, lekker vrolijk met de zonnige kleurtjes en die leuke huisjes.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Wat heerlijk dat Ariënne zo goed als gesetteld is in haar nieuwe huisje. Wat een leuke en gezellige kaart heb je voor haar gemaakt. En wat heb je samen met je man een leuke paastraktatie voor de kleinkinderen gemaakt.
lieve groetjes Angelique

Martha zei

Hoi hoi Marja,
fijn dat de verhuisstress nu achter de rug,
het gaat je vast niet inde kouwe kleren zitten denk ik zo!
Wat een leuk kaartje hewb je weer gemaakt, heel mooi die huisjes en in een mooie kleurenstelling!
Liefs van Martha

marenmat zei

Wie wat bewaard... Het is wel echt een leuke kaart. Zit volgens mij wel veel werk in, al die restjes aan elkaar puzzelen, maar het resultaat mag er wezen
Groetjes marlies

Dora zei

Wat een mooie kaart!! prachtige kleuren en huisjes.