woensdag 9 maart 2016

Een feestelijke dag!

Vandaag is het een feestelijke dag. Ons jongste kleinkind is jarig. Ze is 10 jaar geworden. Ik heb natuurlijk een kaartje voor haart gemaakt maar mijn lieve echtgenoot is klussen bij onze oudste dochter en heeft het fototoestel mee. Kaart volgt dus later.
Maar....de broer van mijn man is ook jarig. Hij woont in Haarlem dus niet naast de deur. En......morgen is Daphne  jarig. Zij is onze jongste en de moeder van Jade. Nu ben ik er nog niet, want de vrouw van mijn zwager in Haarlem, is ook morgen jarig. Pfft wat een drukte.
In Haarlem wordt de verjaardag zaterdagavond gevierd, daar gaan we dus niet meer heen, het is ongeveer 110 km rijden, dat is een beetje te ver. Bovendien wordt Jade's verjaardag ook zaterdag gevierd en die van Daphne.
Voor mijn zwager en schoonzus heb ik het nu maar bij één kaartje gehouden.
Ik snuffelde in mijn plaatjesbakje en vond deze leuke 3d viooltjes kant en klaar liggen. Die wilde ik maar eens gaan gebruiken.
Het witte rondje vond ik een beetje erg wit daar
 heb ik met de spatjes stempel van Crealies de spatjes mee gemaakt. Ach en verder spreekt het vanzelf denk ik.
Fijne dag, wij gaan vanmiddag toch nog wel een stukje taart eten bij Jade. Ze heeft vandaag haar "meiden" feestje.
Doei

















3 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Gefeliciteerd met de jarige(n). Wat een vrolijke en frisse kaart! groetjes Joanne

Sientje zei

Van harte gefeliciteerd! Leuk die viooltjes, doet me denken aan de stempelafdrukjes met hortensia die ik nog heb liggen.

Diny zei

Prachtig Marja....wat leuk gedaan met de bloemen! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter!
Groetjes Diny