woensdag 9 maart 2016

Jade's kaart.

Manlief is een half uurtje thuis, hij heeft behang afgehaald in het huisje van Ariënne en hij heeft weer nieuwe foto's gemaakt om mij ook mee te laten genieten en ik kan nu weer mijn foto's op de com zetten
Maar straks eerst even naar Jade.
Het idee van de kaart heb ik van pinterest afgehaald. Oh, wat kun je daar veel ideeën op doen. Het gekleurde hart is washi tape en mijn eigen bijdrage is het uitgesneden hart. Dat heb ik over een te scheef gedrukte tekst geplakt, gelukkig zag ik het hart nog op mijn tafel liggen en kreeg het idee om het zo te doen. Eerst dacht ik: ik laat het zitten, echter, het begon me steeds meer te irriteren dat scheve dus ik vind het een leuke oplossing. Het doosje heb ik snel. snel gemaakt, ze krijgt zaterdag nog een kaart met haar verjaardagsgeld maar ik probeer altijd een kleinigheidje er bij te kopen omdat dat zo gezellig is.
Dat zit dus in het doosje, dat hadden jullie natuurlijk al begrepen.

Morgen het kaartje dat ik voor Daphne heb gemaakt.

9 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig kaartje Marja, heel leuk gedaan met die washitape en ook het doosje is erg leuk voor een verjaardag...
ook ik had dit idee voor paasdoosjes te maken...maar ik moet eerst nog een verjaardagskaartje maken
groetjes Rosina

Diny zei

Is dit nu je derde post van vandaag Marja....jij gaat als een speer! Ook Het doosje en deze kaart zijn schitterend!
Groetjes Diny

Monique zei

Prachtig setje heb je voor Jade gemaakt.
Liefs, Monique

Dora zei

gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter.
Mooie creaties gemaakt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke frisse kaart in blauw-wit Marja en het doosje met de leuke bloemen past er perfect bij. Een hele leuke set voor een tien-jarige.
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

gefeliciteerd met je kleindochter. Mooie frisse kleuren heb je gebruikt. Het doosje is ook erg mooi met die blauwe bloemen. Groetjes, Nelleke

Atelier Valerie zei

Twee prachtige warme attenties ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Martha zei

Het doosje en de kaart zijn heel mooi!! Leuk je ontmoet te hebben. Het was erg gezellig :-)
Groetjes
Martha

Willy zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleindochter (die precies 8 jaar jonger is als onze jongste:)) en Daphne! Mooie kaarten heb je gemaakt en ook je doosje is super, wel zo gezellig om op deze manier geld weg te geven hè?