zaterdag 26 oktober 2024

En al weer de laatste zaterdag van de maand.

 Oh wat gaat de tijd toch snel. Ik blijf het zeggen. Voor ik het wist was het nu al weer tijd voor mijn uitdaging met Daphne en deze keer aan mij de eer om te bedenken hoe of wat. Daar ben ik dus heel slim mee geweest. Ik voorzag al aan het begin van de maand dat we het heel druk zouden krijgen met het afbouwen van de camping en Daphne en Andy ook dus ik had een snel klaar idee.

"Neem een kaart uit je voorraad waar je eigenlijk geen afstand van kan nemen maar die je dan wel aan je moeder wil sturen of een kaart die je leuk vind maar waarvan je denkt "aan wie moet ik die nou sturen?"

En ha, ha ik had een goede vooruitziende blik gehad want het kwam allemaal heel goed uit zo.

Voor Daphne nam ik mijn favoriete vogeltje, een kaart die ik al een tijd geleden heb gemaakt en voor Ariënne koos ik de dikke dame, echt een kaart waar ik van dacht "aan wie ik die nu moest sturen" want je kunt zo maar iemand voor het hoofd stoten met zo'n dikke dame, hoe leuk ik het plaatje ook vind.. Er stond eerst gefeliciteerd op maar daar heb ik



een dikke knuffel van gemaakt. Mooi opgelost toch?

We gaan morgen nog één keer naar de camping om onze vlonder af te dekken en de dakhoes te plaatsen en dan zijn we, eindelijk, helemaal klaar. Het is een mooie zomer geweest nu weer tijd om te knutselen en te lezen en weer eens wat uitgebreider te koken en jullie blogs weer eens wat vaker te bezoeken..

Fijn weekend en liefs

1 opmerking:

karin zei

Dat heb ik ook wel eens zo'n kaartje waarvan je denkt aan wie moet ik dat sturen.
Je opdracht is geslaagd en de kaartjes zien er leuk uit.
Groetjes,
Karin