zaterdag 27 juli 2024

Weer einde van de maand.

Dit keer is het voor mij een experiment. Ik ben nu thuis en doe dit nu met de computer en hoop dat ik dan, als ik op de camping ben, mijn verhaal op mijn tablet of telefoon af kan maken. voorlopig staat dit dus nu in concept. 



 

Daphne en ik kregen van GerJanne een uitdaging. Omdat zij en Henriét al 4 jaar ook elke maand een uitdaging


naar elkaar doen en  het voor hun deze maand de 50e keer is en voor ons de 42e had ze een idee om een kaart te maken  met in ieder geval een 4 er op en geen rechthoekig model. Dat heb ik geweten. Niets klopte er meer van al die driehoeken nadat ik ze had gesneden maar ik heb het gered. De uitdaging van Daphne daarbij was: maak een bijpassende envelop. Op de camping moest ik roeien met de riemen die ik had (voor de envelop had ik alleen maar lichtblauw papier) maar kwam toch tot een tevreden resultaat. Ik vond het wel leuk om te doen dus nog bedankt GerJanne.
Omdat het nu pas de 10e is vind ik eigenlijk mijn verhaaltje een beetje sober, waarschijnlijk is het bij de andere dames ietsje uitgebreider, gaan jullie daar maar snel ook even kijken.
Heel veel liefs van mij en na de zomer (welke zomer ?) kom ik weer wat uitgebreider terug hoop ik.
  

9 opmerkingen:

Henriët zei

Wat maakte je een leuke kaarten voor deze speciale uitdaging. Die van jou zijn zeker niet vierkant of rechthoekig. Mooi ook de bijpassende enveloppen.
En de kaart die je naar mij stuurde is ook erg leuk. Hij staat bij mijn verjaardagskaarten in de erker.
Geniet lekker op de camping. Vandaag is het echt zomer!
Groetjes van Henriët

Martha zei

Prachtig gemaakt Marja
Leuk die uitnodiging van Gerjanne en Henriëtte
Prachtig 3hoekkaarten
Liefs Martha

Daphne zei

Heel erg mooi mam, wat een ontzettend leuk model!!
Ik ben er heel blij mee en ga zeker eens proberen om dit model ook te maken. Maar voorlopig niet, want daar is het veel te mooi weer voor nu.
Je envelop erbij is ook mooi.
Ik verwachtte daardoor al een 3hoekige kaart, maar dat het zo'n leuk model was had ik niet gedacht.
Ik moest wel lachen in jouw 4...... die kan niet missen, valt goed op en is helemaal volgens opdracht, maar ik dacht "waarom die 4?", je had er een tekst van kunnen maken, haha, maar jij was veel te druk met je model en het stoeien daarmee. 🤣

karin zei

Je uitdaging is goed geslaagd met deze mooie kaartjes.
Fijn weekend,
Karin

GerJanne zei

Ja en dan ben ik zo dom om de helft van de opdracht te missen, hahaha... ik schrok me naar toen ik de post opende. Maar de eerste mail kon ik nergens meer vinden, dus ik kon mijn eigen idee niet meer teruglezen. Nou ja, jullie hebben het me vergeven.
Jouw driehoek kaartje is heel leuk! Net een vlaggetje dat ik op kan hangen.
En ook zo leuk te lezen dat Ariënne er blij mee was! Echt een verrassing!

Angélique zei

Een heel leuk model kaart met mooie papiertjes. Leuk dat de envelop er zo goed bij past.

Nelleke zei

Geweldig al die uitdagingen. Lachen dat GerJanne wat bedacht om het met zijn vieren toedoen. Leuk resultaat met mooie enveloppes. Groetjes Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je deze uitdaging knap opgepakt en uitgevoerd Marja. Het zijn hele mooie kaarten met bijpassende enveloppen geworden. Geniet ze nog op de camping met dit mooie weer.
Lieve groetjes Miranda

casa crea d' emilia zei

Wat een mooie uitdaging en wat gaaf uitgevoerd Marja. Een heel leuk model heb je gemaakt. Heel erg tof.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily