donderdag 20 april 2023

Een grapje.

 Van de week was ik mijn knutselhoek aan het opruimen, kaarten die ik heb ontvangen wegbergen en de kerstkaarten in de oude kerstkaarten doos. Nu hebben we afgelopen kerst een hele leuke kaart gekregen van de schoonouders van Daphne. Ik raakte er alleen steeds door in de war, het was het een kaart die door Daphne was gemaakt. Echt een schatje. Daphne's kaarten zitten in een aparte doos en op een gegeven moment dacht ik: "hé ik heb toch nog een kaart van haar gekregen met van die leuke hondjes erop, waar is die gebleven????" dat bedoel ik dus met in de war raken,  hij was wel van haar maar niet door haar gestuurd.

Ik vond hem tussen de kerstkaarten en keek er naar. :"Ha, ha, die ga ik toch echt nog een keer gebruiken", schoot er door mijn hoofd. Dus heb ik er een enkele kaart van gemaakt, roze envelop erbij (die wel zelf gemaakt) en zie daar, kaart nr 16.

Ik ga hem maar niet linken naar 52weeks to christmas want ik heb er helemaal niets aan gedaan behalve afsnijden. Maar zeg nou zelf, hij is toch te leuk om zo maar te laten liggen en degene zie hem krijgt zal ik schrijven dat Daphne hem gemaakt heeft. Leuk hè Daph, zo wordt jouw creatie nog eens gebruikt.😏  

.

Liefs en een fijne avond. 

 

10 opmerkingen:

Diny zei

En zo krijgt deze prachtige kaart een tweede leven....heel mooi Marja!
Groetjes Diny

!neke zei

Wat een leuk verhaal !!!!
Mooie kaart !
Groeten Ineke

Nelleke zei

Zeker, zo'n mooie kaart is hergebruik waard. Complimenten voor de maakster> groet, Nelleke

Daphne zei

Euh...... het zijn haasjes mam, geen hondjes🤣

Daphne zei

Hihi, wel heel leuk hoor.
Ik weet nog dat ik deze kaart maakte, ik heb heel erg mijn best gedaan om een polaroid frame te maken, daar heb ik nl geen stans van en dus maakte ik die zelf.
Het is ook zulk mooi papier, dit dp.
Leuk, een roze envelop erbij, je hebt een mooi setje nu.
Ik ben wel in de war.....tel ik deze kerstkaart nou mee met de kerstkaarten die ik maak dit jaar of niet, whahahaaaa.

Sarah zei

Hihi.... De reactie van Daphne 🐰Moeder en dochter die samen bloggen, dat is voor de lezer dubbel genieten. En de kaart krijgt ook een dubbel bestaan. Leuk!

GerJanne zei

Hihihi.... jij bent echt een grapjas! En je durft er ook nog Made by Marja onder te zetten😂🤣😂🤣😂.Maar inderdaad zonde om er niets mee te doen. Hij is enig!

Elly zei

Het is een hele lieve kaart!! Je was gewoon zeer verliefd erop en daarom kwam hij nu weer in beeld.
Groetjes Elly

Martha zei

Ha goed hergebruik Marja!
Maar heel leuk hergebruik want het is een superleuke kaart
Leuk dat jij en Daphne dezelfde hobby hebben he!
Fijne dag liefs Martha

Wilma zei

Hele schattige kaart vond (en vind) ik dit. Kan me nog herinneren dat Daphne hem plaatste. Mooie 'recykleerkaart' Marja!
Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
GROET, Wilma