vrijdag 1 oktober 2021

Dat was leuk

Van de week hebben we alvast wat spullen mee genomen vanaf de camping. Ik vooral mijn hobby spullen maar weer  want ik wil in oktober daar niet meer heen om te recreëren, alleen om nog  af te breken. Dat is nog wel een klusje hoewel Ed het meeste werk doet. We hebben een kunststofschuurtje naast de caravan en daar moet van alles in opgeborgen, o.a. het kleine keukenblokje, de koelkast en twee fietsen. We zullen zien hoe het gaat. 

Maar wat ik zo leuk vond gisteren....??

Ik ruimde mijn spullen op ("niet te veel veranderen Marja anders vind je het niets meer terug straks") 😋😋 is mijn ervaring.

En opeens  vond ik iets wat ik nog niet kwijt was of eigenlijk helemaal vergeten was (kennen jullie dat gevoel?) zo leuk. Ik stond er mee in mijn handen en keek er naar. "Huh wat is dit nou???" en ik weet ook gewoon niet waarom ik het nu opeens in mijn handen had. Enfin, ik had er een stempeltje van een hondje onder geplakt, dat vond ik niet zo leuk (daarom had ik het waarschijnlijk weg gelegd). Nu had ik ooit eens een keer een paar bloemen gemaakt van papier uit een notitie boekje, had ik toevallig ook weer gevonden dus dat er op. Een paar blaadjes er naast en voilà, klaar is mijn.....tja wat is het eigenlijk. Geen kaart, hmmmm hoe zou ik zo iets moeten noemen?? Geen idee, in ieder geval vind ik het zelf best leuk en zet hem maar een poosje in mijn hobby hoekje.

Heel veel liefs van mij, voorlopig ben ik weer thuis, heerlijk, ook om weer iets meer bezig te zijn met blogger. 

Fijn weekend voor jullie allemaal.



10 opmerkingen:

!neke zei

Mooie creatie geworden !!!
En , ja , thuis ik ook weer heerlijk !
Groeten Ineke

Nynke zei

Ik vind je creatie ook mooi! Prachtige kleuren en de bloem spat van mijn scherm.
Groetnis Nynke

Daphne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elly zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
Groetjes Elly

Daphne zei

Mijn vorige reactie even weggehaald.
Ik had nog wel terug gelezen, maar nog geen koffie gehad, daar zit het hem in denk ik😂.
Ik vind het een decoratie kaart.
Door de tekst past het mooi op je hobby kamer, vind ik.
Mooie achtergrond, echt 1 die uit jouw handen komt. De kleur van de bloem past heel mooi bij de kleur van de achtergrond, het is echt een blikvanger op deze kaart, die bloem.
Fijn hè, weer thuis.
Tijd om het daar gezellig en warm te maken.
Tot vanmiddag😘

marja kenter zei

Yes!! Daar istie dan. Nu snap ik het.

Martha zei

Prachtige creatieve kaart Marja!
Mooi met die prachtige bloem!
Liefs Martha

Crealice zei

mooi dat je iets waar je niet tevreden over was hebt omgetoverd in iets heel moois.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk dat je dacht:hè? Goed dat je deze creatie terug vond want hij verdient het om bewonderd te worden Marja. Heel mooi gemaakt en die bloem trekt er mooi de aandacht naartoe. Lekker hoor nu het killer wordt om weer thuis te zijn.
Lieve groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is je kaartje geworden !
fijn te lezen dat je een leuke tijd hebt gehad,
grtjs,martina