zaterdag 28 augustus 2021

Uitdaging Daphne/Marja

 


Het was voor mij even moeilijk om via mijn telefoon een bericht te maken met foto's. Maar met aanwijzingen van Daphne (www. Postvandaphne.com) kreeg ik het voor elkaar en daarom eerst  de foto's en dan het bericht. 🙂

De opdracht kwam van mij en was: maak een monochrome kaart en wit mag er bij. 

Voor Daphne maakte ik de blauwe met mijn nieuwe stempels en embossing stencil van SU en voor Ariënne de groene. Die heb ik gelift van Elly Rijnvis van ellycreatecardsgiftsandmore.nl via Pinterest. Ze zijn woensdag op de bus gegaan dus zullen ze ze nu wel hebben. 

We zijn nog steeds op de camping, het is prettig om, zodra de zon schijnt, we naar buiten kunnen. Ik heb net het 7e deel van de 7 zussen uitgelezen, heb wat meer hobbyspullen bij me en ben weer een beetje aan de knutsel.

Fijn weekend en liefs van mij.  

17 opmerkingen:

Daphne zei

Knap dat het gelukt is om je bericht te plaatsen mam!! Ik ben trots op je!
Wat een leuke kaarten maakte jij.
Die van mij heb ik natuurlijk al "in het echt" gezien, maar die van Ariënne vind ik ook heel leuk.
Gelukkig kreeg ik de blauwe, want zelf koos ik voor groen.
Ik vind het wit erbij mooier dan zonder, zoals ik het deed, maar ik wilde de uitdaging aangaan en echt in 1 kleur blijven.
Ik app je straks de opdracht voor volgende maand, ga naar vast klaar zitten

Martha zei

Prachtige kaarten Marja!
Heel mooi gemaakt met die mooie bloemenstempels!
Leuk alles in een bepaalde tint te houden!
Fijn dat het op de camping goed toeven is!
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Wat zijn het prachtige kaarten Marja mooie stansen en papier gebruikt! Fijn weekend.

Angélique zei

Mooi zijn ze allebei!

Crealientje zei

Prachtige kaarten!
Ik vind de blauwe heel erg mooi.
Veel plezier nog op de camping, liefs Crealientje.

karin zei

Mooie kaartjes in monochrome kleuren Marja. Wit en zwart zijn eigenlijk geen kleuren, dus dat mag wel om wat contrast te hebben.
Ik heb deel 7 van de zeven zussen nog op de Ereader staan, ben er nog niet aan begonnen.
Geniet nog op de camping al is het niet echt zomerweer.
Groetjes,
Karin

Sarah zei

Mooi Marja. Fijn dat je zo geniet.
Een lieve dochter die je helpt, die al een nieuwe opdracht bedankt, heerlijk! X

Diny zei

Wow....wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Marja....mooie kleuren ook!
Groetjes Diny

Henriët zei

Hele mooie kaarten! Wat een mooie stempels heb je gebruikt. Goed dat je die mee had genomen naar de camping. Heerlijk om daar zo naar buiten te kunnen lopen als het even mooi weer is. Want er wordt veel geklaagd over het weer maar we hebben ook echt wel droge dagen gehad deze zomer. Het is alleen niet zo warm maar persoonlijk vind ik dat ook niet erg.
Groetjes van Henriët

Elly zei

Mooie kaart marja.
En mooie serie he! Heerlijk dat je nog wat buiten kunt zitten. voordeel van buiten leven thuis zit je te snel binnen.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk om zo te genieten op de camping Marja en ook al is het niet zo warm het is toch zo dat je op de camping eerder buiten gaat zitten dan thuis. Mooie kaarten heb je n.a.v je uitdaging gemaakt. Mooie stempels en leuk dat jij ook voor groen en blauw hebt gekozen (moeder-dochter lijntje?). Geniet ze nog want het schijnt een mooie week te worden.
Lieve groetjes Miranda

Freubelmina zei

En ook jij maakte superleuke kaarten met jullie uitdaging, ik ben nu al benieuwd naar de volgende….
Lieve groetjes, Wilma xx

Nicole Parmentier zei

Wat leuk dat jij en je dochter elkaar op deze manier uitdagen. Het zijn twee prachtige kaartjes geworden! Heel mooi en stijlvol met deze bloemetjes. Het laatste deel van de 7 zussen moet ik nog lezen, het zijn zo een dikke pillen maar altijd weer jammer als je ze uit hebt.

Ilse * BY IK * zei

Wat een leuke opdracht heb je bedacht. Zo veel tinten van één kleur bij elkaar geeft zo'n mooi effect.
Geniet ze nog op de camping!

Angelique zei

Echt twee prachtige kaarten, wat een mooi effect geeft dat werken met 1 kleur. Leuk dat jij en je dochter elkaar zo uitdagen. Ik knutsel de zondag meestal samen met m'n moeder.
groetjes Angelique

R's Rue zei

Beautiful 😍

Ratana zei

I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.
របៀបលេង Football Online