zaterdag 13 oktober 2018

Te laat.

Tja, daar stond mijn kerstkaart voor 52weeks to christmas helemaal klaar om op de foto gezet te worden, had mijn man het fototoestel mee naar de camping waar hij bezig was om een nieuwe vlonder te leggen.
Ik had het ruitpapier al heel lang liggen, nooit iets mee gedaan en opeens kreeg ik het idee. Ik denk via pinterest.
De bloemen lagen ook al heel lang op mijn tafel (dat heb je dan als je zo veel weg bent).
Die heb ik getekend en daarna ingekleurd met markers van de AC... Ook daar moest ik nog een bestemming voor vinden, ook voor het restje lint wat is vorig jaar kreeg van een vriendin en opeens kwam alles samen.
Ik heb er meteen twee gemaakt en heb nog meer ideeën voor dat dp.
Iets met zwart, dat komt nog wel.
Mooi weekend en groetjes.

10 opmerkingen:

Joanne kramer zei

hij is prachtig! groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja
Prachtig gemaakt dit kaartje ,
wellicht kun je volgende week meedoen!
Liefs Martha

!neke zei

Wat een mooie kaart !
Jammer dat je te laat was ermee!
Groeten Ineke

Daphne zei

Gelukkig laat je de kaart nog wel zien mam, wat een leuke!

Anneke zei

Die bloemen gaan heel goed samen met het ruitjespapier. Heel mooi!

Willy zei

Wat een mooie stijlvolle combinatie heb je gemaakt, prachtig kaartje!

GerJanne zei

Grappig hoe je dan van losse materialen zo'n mooi kaartje krijgt! Hij is echt super!

Atelier Valerie zei

Te laat Marja ... Jammer want het is een sfeervolle kerstkaart ...
Met een smartphone kan je ook foto's nemen als je die hebt ...
Ik wens je een fijne maandag ... lieve groetjes Valerie

marenmat zei

Wat een elegante kaart. De bloemen vind ik erg mooi gemaakt! Zelf getekend? Knapi!

Groetjes Marlies

Laurespage zei

Marja,
ook deze kaart vind ik prachtig, helemaal mijn ding !
groetjes, laurette