zondag 10 juni 2018

De zomerchallenge is ook weer begonnen.

De zomerchallenge van de artsy town of artchicks, dat is een facebook groep,  is ook weer begonnen. Elke dag een onderwerp,  twee maanden lang. Vooraf 2 "opwarmertjes". Je kunt het maken op o.a. een correspondentie kaartje of rolo dex kaartje. Je hoeft niet alles te maken en kan je kaartje in het bewuste album zetten wanneer het jou uitkomt. Het is leuk om mee te doen, tenminste,  dat vind ik.
Voor 4 juni was het onderwerp: geel en groen. Ik heb ooit van een foam reepje een stempel gemaakt en daar met twee verschillende kleuren geel en groen diagonaal de strepen gestempeld, je ziet alleen het verschil in kleur bij de gele niet zo heel goed. De bloemetjes en blaadjes had ik nog liggen (altijd handig om iets op voorraad te hebben) dus deze was klaar. Tot nog toe heb ik er 4 gemaakt dus ik moet nog "aanpoten" als ik bij wil blijven.
Jullie zien vanzelf wel weer iets voorbij komen.
Verder gaat het goed met mij, als jullie iemand voorbij zien komen met gekruisde vingers 😂😂 ben ik dat. Ik krijg één dezer weken een oproep voor de galblaas operatie.
Fijne zondag.

8 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een vrolijke kaart.
Ik gebruik bijna nooit geel, maar het is eigenlijk een heel vrolijk kleurtje.
Die bloemen blijven mooi.

Nelleke zei

Leuke kaart en uitdaging. Als ik meer tijd had, wilde ik dat ook wel doen. Maar sla dit jaar maar over. Groetjes, Nelleke

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Mooi zonnig zomers kaartje!
Heel veel sterkte in afwachting op je behandeling!
Liefs Martha

GerJanne zei

Wat vrolijk word ik hiervan! Knap dat je de uitgang weer aan gaat. En sterkte met wachten, toch altijd wel spannend..

Joanne kramer zei

Wat een vrolijke kaart!!! Leuk gedaan. Fijn dat het goed met je gaat, hopelijk krijg je snel de oproep. groetjes Joanne

Wies zei

Leuke kaart met zonnig gekleurde bloemen. Fijn dat het goed met je gaat. Ik hoop dat je niet lang op de oproep voor de operatie hoeft te wachten. Sterkte.
Groetjes, Wies

Monique zei

Ik heb even alle blogberichten gelezen die ik gemist had. Wat een ellende. Gelukkig ben je wat opgeknapt. Ik hoop voor je dat je snel onder het mes kunt.
Je kaartje is prachtig. Mooi met de bloemen op de strepen. Lekker zomers.
Lieve groetjes, Monique

marenmat zei

Wat een vrolijkerdje! Heel mooi geworden!

Groetjes Marlies