donderdag 22 maart 2018

Kerstkaart nummer 8

Zo, dat schiet al aardig op, mijn achtste kerstkaart voor dit jaar en ik heb er nog een paar in voorraad. Dus ik kan voorlopig even voort.
Ik heb de maart challenge van craft sensations gebruikt.  Op facebook kun je daar bij Creatief met craft sentions je kaart plaatsen. Ik vond het een leuke scetch. Opeens heb ik ontdekt dat het soms heel prettig is om scetchen te gebruiken. Tevens is het ook een recycle kaart. Plaatje is van een oude kerstkaart.
fijne dag en groetjes

14 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuke kerstkaart in die vrolijke kleurtjes....
Gezellig dat je meedoet met 52 weeks to Christmas
Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Enny zei

Een heel mooie kerstkaart, mooi papier en schattig plaatje ! Groetjes, Enny

Diny zei

wat een gaaf kerstkaartje Marja!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

ziet er erg mooi uit ! leuke, zoete kleurtjes heb je gebruikt
fijn dat je er weer bij bent deze week !
grtjs,martina DT 52 WTC
x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve kerstkaart Marja. Leuk dat je ook in niet traditionele kleurtjes gewerkt hebt. Lief dat gerecycelde plaatje.
Lieve groetjes Miranda

gerrie zei

Leuke kerstkaart en aparte kleuren, maar die doen het goed.
Gaaf plaatje.
Groetjes, Gerrie.

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart Marja,
Leuke kleuren en een grappig plaatje,
Ansx

Marijke zei

Heel leuk gedaan en inderdaad soms komt het goed uit om een sketch te maken. Zeker als je geen inspiratie hebt zoals ik dan! Een mooie kaart en fijn dat je toch meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

!neke zei

Een hele leuke Marja !!!
Leuke kleuren combi !!!
Ga je volgen , leuk !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

tof (gerecycleerd) plaatje, mooie kaart Marja!
groetjes
Nancy DT52WTC

Trijntje zei

Leuke kaart Marja. Mooi eens een andere kleur kerstkaart. Groeten Trijntje

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Marja!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Daphne zei

Ik vind deze sketch ook zo leuk.
Dit is wel een heel lief kaartje vind ik.
Komt natuurlijk door die lieve kleurtjes en het schattige engeltje erbij.

Jantine zei

mooie vrolijke kerstkaart, Marja. Leuk plaatje om her te gebruiken!
Leuke sketch ook.
Groetjes
Jantine